Is 3e generatie

  • Lexusforum jaarmeeting 2024

    Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2024.
    Dit jaar zullen wij op 14 september als club aansluiten bij GO Japan te Raamsdonkveer.

    Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
Vandaag de eerste stap gezet naar de aankoop van een is ????? gen. 3!! ja jullie lezen het goed, generatie3. Ik kon deze topic nergens kwijt, maar het leek mij leuk om jullie mee te nemen in de weg naar aanschaf van de allernieuwste is! :D Uitgangspunt is dat hij er gaat komen maar dat nog helemaal niet helder is wanneer, waarschijnlijk najaar 2013, laat staan hoe het model er zal uit zien! :photo:
Uitgangspunt voor mij is dat een sportieve uitvoering wil, die er ook zo uit ziet en waarop die accesoires zitten die de auto af maken. :mrgreen:
Eerste stap vandaag gezet. Mijn auto staat te koop bij van Dorst en hij gaat mij de nieuwe leveren!
Ik zal minimaal wekelijks rapporteren over wetenswaardigheden en ontwikkelingen. stil hoop ik dat hij er uit ziet als de onlangs geplaatste compositietekening hier op het forum :rulez:
 

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
Over tax gesproken en olieprijzen: zit nu in New York en de prijs daar is 4 dollar per gallon. :X En de olieprijs naar 87 dollar= 23 dollar lager dan maand geleden. :(

Maar even terug naar de topic: dan is het altijd fijn als hij zuinig is en toch snelheid houdt. :hi:
 

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
Sorry mensen, heb geen tijd gehad om naar Parijs te gaan. Werken he! (oftewel geld verdienen voor die nieuwe IS) :rulez:
Maar er zijn al vele foto's verschenen en hoe langer ik er naar kijk, hoe mooier hij wordt! :D

Toch die 4 cilinder :X
 

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
Vandaag in autoweek foto's van de nieuwe IS. Interessant vond ik de sideskirts die verdacht veel weg hebben van de lijn zoals de LF-CC had. En die lijn vond ik super. Ook goed nieuws dat ie al snel gepresenteerd gaat worden. :D :D

I'am ready
 

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
Ach, dan valt het onder de rubriek nieuws maken, Toch?? :geek:

Hube, wist ik maar wanneer. Hopelijk binnenkort duidelijkheid over hoe hij er uit ziet, welke uitvoeringen en welke prijzen! Ik hou jullie op de hoogte!! :rulez:
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Gewoon de 6 cylinder importeren. Ik ga ervan uit dat er wel een 6 cylinder gaat komen in USA.


:D :D



p.s. Is je oude blauwe is verkocht? Ik zag 'm volgens mij rijden in Harderwijk. Was een blauwe F-sport, kenteken, de 3 letters, begon met een 'N' .
 

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
Hoi Blue-eyes,

Hij is nog niet verkocht. op zich geen ramp, want dan zit ik zonder, maar het blijft een perfecte auto die meer biedt dan de overige f-sport aanbiedingen. Interesse??

Johan ;)
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
johanm zei:
Hoi Blue-eyes,

Hij is nog niet verkocht. op zich geen ramp, want dan zit ik zonder, maar het blijft een perfecte auto die meer biedt dan de overige f-sport aanbiedingen. Interesse??

Johan ;)


Dan rijdt er blijkbaar een bijna identiek exemplaar rond, tenminste dat leek zo. Erg goed heb ik 'm niet kunnen bekijken.

Interesse? Eventjes overwogen, maar daarna het besluit genomen voor een IS350 te gaan. Door wat omstandigheden de IS350 in de ijskast gezet en toch voor een diesel gegaan. Lexus maakt prut diesels, dus bij een BMW 335D uitgekomen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.