Is 3e generatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
Vandaag de eerste stap gezet naar de aankoop van een is ????? gen. 3!! ja jullie lezen het goed, generatie3. Ik kon deze topic nergens kwijt, maar het leek mij leuk om jullie mee te nemen in de weg naar aanschaf van de allernieuwste is! :D Uitgangspunt is dat hij er gaat komen maar dat nog helemaal niet helder is wanneer, waarschijnlijk najaar 2013, laat staan hoe het model er zal uit zien! :photo:
Uitgangspunt voor mij is dat een sportieve uitvoering wil, die er ook zo uit ziet en waarop die accesoires zitten die de auto af maken. :mrgreen:
Eerste stap vandaag gezet. Mijn auto staat te koop bij van Dorst en hij gaat mij de nieuwe leveren!
Ik zal minimaal wekelijks rapporteren over wetenswaardigheden en ontwikkelingen. stil hoop ik dat hij er uit ziet als de onlangs geplaatste compositietekening hier op het forum :rulez:

Heeft die BMW van jou ook zo'n prachtig racegeluid als de mijne?? Dat is trouwens iets wat ze bij de nieuwe IS ook als extra optie mogen aanbieden. Maar ja een hybride met racegeluid! :loll: :loll: :loll: :loll: :loll: :loll:

johanm zei:
Heeft die BMW van jou ook zo'n prachtig racegeluid als de mijne?? Dat is trouwens iets wat ze bij de nieuwe IS ook als extra optie mogen aanbieden. Maar ja een hybride met racegeluid! :loll: :loll: :loll: :loll: :loll: :loll:

nee tuurlijk niet! :P die van hem heeft ktaktaktaktakta geluid :P je weet wel... die met heel veel trekkracht :P

Hybride kan gewoon net zo klinken als de benzine varianten :P dus reken er maar op dat er vast iets leuks komt :D

johanm zei:

Een mooi ingetogen 6 cylinder diesel geluid. Maar niet het gave van een 6 cylinder benzine waar jij naar zoekt ;)

Vandaag weer eens een bezoek gebracht aan de Lexusdealer. Ik werd daar onaangenaam verrast met de mogelijkheid dat de " nieuwe" IS hetzelfde plaatwerk heeft met een moderne neus. Ik hoop dat echt niet omdat ik de grote meerwaarde vergeleken met mijn huidige auto, en dan zeker als het een hybride 4 cilinder is, niet kan ontdekken. gelukkig ook de info dat mogelijk tegelijkertijd, ergens eind dit jaar begin volgend jaar, ook de coupe het daglicht zal zien. Wachten dus en hopen.......... :neutral: :neutral: :neutral:

ik denk dat je het moet vergelijken met een LS, die is namelijk ook nieuw, maar de shape is behouden, dit geldt ook voor de nieuwe IS als ik het zo een beetje bekijk :)

MAar we moeten gewoon even afwachten tot in januari

en vergeet de RC350 (coup?) niet ;) Die is geregistreerd als RC350, dus zal een RC450h niet ondenkbaar zijn.

zelfde plaatwerk zal het niet zijn, dat durf ik wel met zekerheid te zeggen :P dat zie je ook op de foto's dat er totaal ander plaatwerk is

En ik hoop het ook. Als voorbeeld noemde hij de gefacelifte LS600. Och ik ga er gewoon vanuit dat het niet waar is!! :(

Ja, idd wat later. Maar dat is niet al te erg toch? Gewoon je F-sport terug halen en nog even doorrijden ;)

@Alor, niks er van, die gril is mooi, je meot gewoon nog ff wennen ;)

Ja, de gril is natuurlijk meer aanwezig op de concept. Maar die spindle zal zeker blijven. Voor vergelijk, kijk maar naar de LS en GS F-sport. In die trend mag je de neus verwachten.

Vandaag 4 december doet Lexus de officiele aankondiging dat de nieuwe IS zal worden gepresenteerd op 15 januari op de internationale motorshow in Detoit! Dus nog 41 nachtjes slapen!!!!!!!! :rulez: :rulez: :O :O :worship: :worship:

Ik kan niet meer zeggen als: Kijk op autoweek. Daar al een testrit met de IS 300H, weliswaar gecamoufleerd. Maar wel met nieuwe dashbord!! Wauw!! :D :D :D :D

Status
Niet open voor verdere reacties.