Is 3e generatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
Vandaag de eerste stap gezet naar de aankoop van een is ????? gen. 3!! ja jullie lezen het goed, generatie3. Ik kon deze topic nergens kwijt, maar het leek mij leuk om jullie mee te nemen in de weg naar aanschaf van de allernieuwste is! :D Uitgangspunt is dat hij er gaat komen maar dat nog helemaal niet helder is wanneer, waarschijnlijk najaar 2013, laat staan hoe het model er zal uit zien! :photo:
Uitgangspunt voor mij is dat een sportieve uitvoering wil, die er ook zo uit ziet en waarop die accesoires zitten die de auto af maken. :mrgreen:
Eerste stap vandaag gezet. Mijn auto staat te koop bij van Dorst en hij gaat mij de nieuwe leveren!
Ik zal minimaal wekelijks rapporteren over wetenswaardigheden en ontwikkelingen. stil hoop ik dat hij er uit ziet als de onlangs geplaatste compositietekening hier op het forum :rulez:

Dat fimpje geeft toch net weer wat meer inzicht!! THX Hube :worship:
Zeker de binnenkant is mooi. Het betreft natuurlijk de F-sport, maar ja die zal het ook wel moeten worden!! :rulez: :rulez:
Dat er geen diesel of stationcar komt vind ik persoonlijk geen probleem :P

Mee eens :) de hybride is meer voor de lease aantrekkelijk, maar prive kopers zullen de is250 denk ik toch beter vinden. We moeten eerst even zien, ik vind het ook erg jammer, dat er geen v6 meer komt in Nederland, wordt een import denk ik :)

Afgelopen dagen was er een discussie over het analoge klokje wel of niet in de nieuwe IS. Ik raad jullie allemaal aan te kijken naar het promofilmpje van de conceptcar LF-CC. Kijk naar het dashbord van deze auto en dan naar de afgeplakte nieuwe IS300H. :hi: :hi: :hi: :hi: :rulez: :rulez: :rulez: Dat wordt smullen!!!

Kijk op deze link: http://www.lexus-global.com/models/LF_C ... gnInsights

Ik denk dat ook :) Maar ik las ergens dat de IS300h niet de enige hybride uitvoering zal zijn op de nieuwe IS. Dus hopen!!!!!

Ik weet dat de IS250, IS350 en de IS300h op de lijst staan. Echter kan ik mij herinneren dat er ergens een nieuws artikel was dat het over een tweede hybride IS model had, naast de IS300h. Ik kan deze helaas niet meer vinden.

Ik heb ook mijn twijfels, maar ongeacht dat de achterlichten anders zijn, zou het toch een beetje deze lijnen kunnen hebben.....

aaah mooi!!! :P mogelijk zullen er meerdere fotos al op internet komen :) want tegenwoordig lekken de pics eerder dan de show zelf :)

Ik ben morgen bij Lexus van Dorst o.a. een LFA Tokyo edition bewonderen. :D Hoop dat hij meer info heeft. Zo ja dan........ :photo:

Lexus-2014-IS.jpg

Gevonden door Alan op ClubLexus ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.