Is 3e generatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
Vandaag de eerste stap gezet naar de aankoop van een is ????? gen. 3!! ja jullie lezen het goed, generatie3. Ik kon deze topic nergens kwijt, maar het leek mij leuk om jullie mee te nemen in de weg naar aanschaf van de allernieuwste is! :D Uitgangspunt is dat hij er gaat komen maar dat nog helemaal niet helder is wanneer, waarschijnlijk najaar 2013, laat staan hoe het model er zal uit zien! :photo:
Uitgangspunt voor mij is dat een sportieve uitvoering wil, die er ook zo uit ziet en waarop die accesoires zitten die de auto af maken. :mrgreen:
Eerste stap vandaag gezet. Mijn auto staat te koop bij van Dorst en hij gaat mij de nieuwe leveren!
Ik zal minimaal wekelijks rapporteren over wetenswaardigheden en ontwikkelingen. stil hoop ik dat hij er uit ziet als de onlangs geplaatste compositietekening hier op het forum :rulez:

FANTASTISCH IS HET GOEDE WOORD :D :D :D Foto's met witte kleur en F sport is besteld!! :hi: :hi:

Woorden schieten te kort. Chapeau Lexus :worship: :worship: :worship:

Hij is gaaf......

Zelfs het interieur is nu zelfs mooi te noemen. De huidige IS heeft geen denderend interieur.
Nu nog een trekhaak die 100% weg te werken is en een dikke 6 cylinder diesel en ik keer over 4 jaar terug naar Lexus :D

Hoewel ik na rij-impressie van Autoweek met de gecamoufleerde IS een beetje had verwacht dat hij te braaf zou ogen, vind ik de IS meer dan geslaagd. Gezien de GS toch wat kenmerken van de BMW E60 5 serie heeft, vermoedde ik wat meer invloeden van de 3 serie in de nieuwe IS. Gelukkig zijn de heren van Lexus bij hun eigen design gebleven en staat er een eigentijdse sedan.

Ben wel benieuwd naar de 'cvt-sound onderdrukker'...

Mmm... Ik zie bij de GS heel weinig BMW hoor, hij rijdt w?l minstens net zo strak! ;)

Errug mooie auto, de nieuwe IS... Wellicht is de 300h de volgende auto van mijn vrouw, ben in ieder geval erg benieuwd naar hoe hij rijdt en er in het echt uit ziet.

En Hube, is de jouwe al in bestelling? :D

Benieuwd of ze het gat mbt strak rijden tov BMW kleiner kunnen maken.

Ik ken zowel de IS als de 3-serie erg goed, er staat geen maat voor de 3 -serie. De IS komt niet in de buurt.

Misschien niet helemaal een goed vergelijk, de Lexus is meer naar comfort gericht. Maar die strakheid, directheid, etc. zou ik graag in de IS willen zien.

Hube zei:
http://www.lexusforum.nl/?p=4327

Meer HD foto's. Maar mijn god, wat staat die F-sport hoog op zijn poten!!!!!!!

Geen issue, bij aflevering direct door de dealer een serieus goed schroefsetje monteren :D

Overigens vind ik dat dit op alle IS' en moet :P

Mooi om te lezen hoe we allemaal verschillend reageren! Wat mij betreft ben ik oprecht blij dat Lexus wederom een auto heeft geproduceerd waarmee je weer echt een bijzondere auto kunt gaan rijden die niet van alledag is. Daarnaast zijn alle getoonde versies die van de f-sport met opvallende bekleding die juist alles accentueert. persoonlijk houdt ik daarvan. Er zullen zeker minder exentrieke exemplaren komen! :)
Ik ben wel benieuwd of deze auto beter aan zal slaan dan de GS in zijn sectie. Deze auto wordt slecht verkocht. Natuurlijk ook omdat je er veel geld voor neer moet tellen als je een aangekleed model wilt! :(
Wat de prijs is blijft de vraag. Mijn schatting vanaf 37.999 en volledig "aangekleed" 53,995.
:O
Februari is alles duidelijk. Dan gaat hij in de verkoop en is de sneak preview!! :D

johanm,

Ja ik wil sowieso eerst de auto in het echt zien voordat ik er een echte uitspraak over doe :)

Maar wat de prijs betreft schat ik persoonlijk op 40 basis en een pakketje erbij 45 en luxere pakketje 50 wat Fsport pakket ook zoiets zal zijn de luxe versie zal richting 55 gaan... en met alle opties aanvinken zal die 60+ zijn... al met al eigenlijk best wel veel geld :Ohahaha

Ik hoop niet dat je gelijk krijgt qua prijs, Alan. Mogelijk dat dit de prijzen voor de 250 gaat worden. Naar verwachting zal een zelfde uitvoering in Hybride goedkoper zijn! :hi:
En: Ze moeten er aan denken niet dezelfde fout qua prijzen te maken als bij de GS 450!! :X

haha hybride zal wel goedkoper zijn ivm de co2 tax, maar probeer het te zien als een auto in de prijsklasse van een 325d dan weetje ongeveer waar je aan moet denken :P maar liever is die 40k al fsport met opties :D hahahaa dan ga ik ook wel snel anar de dealer :D

Status
Niet open voor verdere reacties.