Is 3e generatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
Vandaag de eerste stap gezet naar de aankoop van een is ????? gen. 3!! ja jullie lezen het goed, generatie3. Ik kon deze topic nergens kwijt, maar het leek mij leuk om jullie mee te nemen in de weg naar aanschaf van de allernieuwste is! :D Uitgangspunt is dat hij er gaat komen maar dat nog helemaal niet helder is wanneer, waarschijnlijk najaar 2013, laat staan hoe het model er zal uit zien! :photo:
Uitgangspunt voor mij is dat een sportieve uitvoering wil, die er ook zo uit ziet en waarop die accesoires zitten die de auto af maken. :mrgreen:
Eerste stap vandaag gezet. Mijn auto staat te koop bij van Dorst en hij gaat mij de nieuwe leveren!
Ik zal minimaal wekelijks rapporteren over wetenswaardigheden en ontwikkelingen. stil hoop ik dat hij er uit ziet als de onlangs geplaatste compositietekening hier op het forum :rulez:

Vergeet verder niet dat de "gewone" uitvoering minder heftig zal zijn dan deze f-sport. Voor allen die het een beetje "te" vinden.

Weten jullie welk onderdeel ze in zijn geheel proberen te onttrekken aan de aandacht? Het navigatiescherm!! Why tell me why?? Overal is hij of uit of bijna niet te zien! Opzet? Ja!! Waarom????????? :O

Ook iets dat gezegd werd tijdens de introductie: Lexus verwacht dat de IS300h 80% van de verkopen van de IS in Europa gaat krijgen. Dat betekend dat er dus 20% niet hybrides verkocht gaan worden. Dus daarmee lijkt het dat de IS300h niet de enige versie is die naar Europa komt.

ik twijfelde eerst omdat de fsport zo heftig was, maar nu de gewone versie uit is vind ik het een mooie auto! Goede zet Lexus! ik zie mezelf er wel in rijden als die voor mij betaalbaar is... over 10 jaar ofzo hahaha

Kijk, nu zijn we allemaal tevreden! Ze zijn dus in staat met verschillende versies ook verschillende doelgroepen te voorzien van een mooie auto! Knap! :mrgreen:

videoblog van autoweek:

(vrij vertaald, gevoel van mij): men was kritisch over de wagen naar aanleiding van de vele negatieve commentaren in de diverse fora maar men verwacht dat in Nl. deze wagen enorm gaat scoren daar Lexus een kans heeft een dergelijke luxe wagen, uitstraling in het 14% tarief te krijgen.....
Hoe je het wendt of keert, de Nederland kijkt meer en meer naar het geld.
Kijk naar het succes van de CT200H, autoweek verwacht wederom daarom weer een succesnummer!

Overigens wil ik jullie bedanken voor alle aandacht op dit onderwerp! Al 2700 keer bekeken en 185 posts! :worship:

THE IS IS ALIVE AND KICKING!! :mrgreen:

onder voorbehoud van definitieve versie een witte IS300H f sport, rode bekleding, voorzien van adaptive cruisecontrol, blind spotmonitor en mogelijk adaptive onderstel. :D :D

is die adaptive onderstel niet standaard op de fsport? wel cool! je krijgt die lf-a dash! Wanneer kun je die verwachten trouwens?

mlcoolj zei:
is die adaptive onderstel niet standaard op de fsport? wel cool! je krijgt die lf-a dash! Wanneer kun je die verwachten trouwens?

Adaptive werd als optie op f sport gemeld!! Leverbaar w.s. juli 2013!! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.