Is 3e generatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
Vandaag de eerste stap gezet naar de aankoop van een is ????? gen. 3!! ja jullie lezen het goed, generatie3. Ik kon deze topic nergens kwijt, maar het leek mij leuk om jullie mee te nemen in de weg naar aanschaf van de allernieuwste is! :D Uitgangspunt is dat hij er gaat komen maar dat nog helemaal niet helder is wanneer, waarschijnlijk najaar 2013, laat staan hoe het model er zal uit zien! :photo:
Uitgangspunt voor mij is dat een sportieve uitvoering wil, die er ook zo uit ziet en waarop die accesoires zitten die de auto af maken. :mrgreen:
Eerste stap vandaag gezet. Mijn auto staat te koop bij van Dorst en hij gaat mij de nieuwe leveren!
Ik zal minimaal wekelijks rapporteren over wetenswaardigheden en ontwikkelingen. stil hoop ik dat hij er uit ziet als de onlangs geplaatste compositietekening hier op het forum :rulez:

Alor zei:
blue-eyes zei:
Hube zei:
Dit valt nog een beetje in het "niet-te-controleren" gebied, maar Ik lees op meerdere sites nu dat de IS300h een 0-100 tijd heeft van 6.9 seconden. FF afwachten om te zien wat het daadwerkelijk is, maar ik ben blij te horen dat hij sneller is dan de IS250 gen 2.

Ooooohh :)

Onder de 6 seconden tel je niet mee :P

Met een Duitse diesel op een Lexus forum ook niet :p

Geef me een kans en ik ben weg ;)
Of regel nu eens dat Lexus een fatsoenlijke diesel gaat krijgen!

Diesel is sooooo 2010 :P

Ik denk persoonlijk dat er weinig diesels zijn die tegen de IS300h op kunnen (gelijke performance met gelijke maandelijkse kosten). Ik hoop dat we nog wel een performance hybride in de IS gaan zien. (IS450h) maar ik denk het niet. Deze zal (hopelijk) eerder in de RC geplaatst gaan worden.

Hube zei:
Diesel is sooooo 2010 :P

Ik denk persoonlijk dat er weinig diesels zijn die tegen de IS300h op kunnen (gelijke performance met gelijke maandelijkse kosten). Ik hoop dat we nog wel een performance hybride in de IS gaan zien. (IS450h) maar ik denk het niet. Deze zal (hopelijk) eerder in de RC geplaatst gaan worden.

Kom maar op, performance deel win ik wel. Kosten weet ik niet, wel van mijn eigen, maar niet van de IS300.

Lol als het een beetje tegen zit dan haal je de 6.1 niet meer :P

maar 6.9s zijn nette waarden voor een hybride auto met een 4 cylinder.

Ja jongens blijven dromen over een diesel in een Lexus! :P Never nooit. :rulez: Ik zou wel willen dat de is300h sneller was dan 6,9 maar slecht is het zeker niet! En dan 1 op 23??? :O Dat red ook die BMW niet :P

johanm zei:
Ja jongens blijven dromen over een diesel in een Lexus! :P Never nooit. :rulez: Ik zou wel willen dat de is300h sneller was dan 6,9 maar slecht is het zeker niet! En dan 1 op 23??? :O Dat red ook die BMW niet :P

Ik haal 1:28.
Ik carpool voor 50% :P :D

Is uiteraard geen vergelijk, 1:23 (fabrieksopgave) is een erg mooi getal. In de praktijk ga je dat niet halen, fabrikanten zijn nogal te positief in hun cijfers / ideale omstandigheden, maar het is wel indicatief.

De nieuwe IS is gewoon een erg mooie wagen, benieuwd wanneer de eerste op het forum te bewonderen is. Zal deze wel zijn?

Laatste update: Op vrijdag 5 april van 16.00-21.00 en op zaterdagmorgen en zaterdagmiddag is er een exclusieve preview gepland in Raamsdonkveer van de nieuwe IS300H. :D :D

Ik ga vrijdagavond!! :hi:

Status
Niet open voor verdere reacties.