Is 3e generatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
Vandaag de eerste stap gezet naar de aankoop van een is ????? gen. 3!! ja jullie lezen het goed, generatie3. Ik kon deze topic nergens kwijt, maar het leek mij leuk om jullie mee te nemen in de weg naar aanschaf van de allernieuwste is! :D Uitgangspunt is dat hij er gaat komen maar dat nog helemaal niet helder is wanneer, waarschijnlijk najaar 2013, laat staan hoe het model er zal uit zien! :photo:
Uitgangspunt voor mij is dat een sportieve uitvoering wil, die er ook zo uit ziet en waarop die accesoires zitten die de auto af maken. :mrgreen:
Eerste stap vandaag gezet. Mijn auto staat te koop bij van Dorst en hij gaat mij de nieuwe leveren!
Ik zal minimaal wekelijks rapporteren over wetenswaardigheden en ontwikkelingen. stil hoop ik dat hij er uit ziet als de onlangs geplaatste compositietekening hier op het forum :rulez:
 
Nu we zo langzamerhand de nieuwe IS 300h van alle kanten hebben kunnen bekijken wordt het tijd om de definitieve pakketten en prijzen te krijgen. Niet dan?? het duurt en duurt. :X

Ik wil eindelijk wel eens weten waar ik aan toe ben!! :(
 
Nu ik de prijzen van de UK zag werd ik wat vrolijker :D Omgerekend komt de meest luxueuze versie uit op rond de 50.000. Dat is vergelijkbaar met huidige prijzen! Ik zou hiermee kunnen leven!! :mrgreen:
Overigens hoorde ik dat de prijzen in belgie rond de 40.000 starten! ;) Tja, wanneer worden de prijzen in Nederland duidelijk? Wederom de vraag gesteld aan de dealer waar men aangeeft dat er een behoorlijke discussie is over de prijs omdat men beseft dat hoe gunstiger deze auto geprijst kan worden hoe gunstiger dat zal zijn voor de leasemarkt :hi:

wordt vervolgd!!!!!
 
Belgi? heeft geen BPM korting :) Hybride is in de andere EU landen duur in vergelijking tot de andere auto's. Alleen in Nederland komt een hybride auto goedkoop uit. Kijk bijvoorbeeld naar een Prius, die veelal in Belgi? en Duitsland net zo duur is als in Nederland.
 
Ik heb een excel tabel met de voorlopige Belgische prijzen en uitrusting. Ik ga maar even een beetje knippen en plakken en hoop dat het duidelijk te voorschijn komt. De basisprijs vind ik nog wel meevallen, maar zodra je de leuke opties gaat nemen, gaat de kassa rinkelen.

BASE, Euro 37300,00

Standaard:

Analog clock with LED illumination
VDIM
Black gloss inserts
8 airbags, passenger airbag cut-off switch
Bluetooth Connectivity
LED daytime running lights
Front fog lights
Towing package 750 kg
Tyre repair kit
Isofix
Manual adjustable steering wheel (heigth and depth)
Dusk sensor
Manual adjustable seats (D: 6 way, P: 6 way)
Fabric seats with contrast stitching
1-zone airco system
Multifunction leather steering wheel with paddle shifts
Lexus Display Audio, USB connector, 6 speakers, CD
Electric foldable and heated outside mirrors
Alarm
16" alloy wheels with tires 205/55 R16
HID Xenon headlights with headlamp cleaners
Hill assist control
Tyre Pressure Monitoring System

Opties:

Metallic Paint 920,00 ?
Sunroof 1.060,00 ?
Navigation pack 1 2.590,00 ?
HDD navigation system
Single slot DVD player
Audio upgrade 8 speakers + DAB
Comfort Pack 1.120,00 ?
cruise control + parking sensors FR/RR
Rear seats foldable 60/40 350,00 ?


EXECUTIVE LINE, Euro 40950,00

Standaard: Base en

2-zone airco system with S-flow
Parking assist sensors FR + RR
Rear seat foldable 60/40
Cruise control
Rain sensor
Smart entry system
EC inside rear view mirror
17" alloy wheels with tyres 225/45 R17

Opties:

Metallic Paint 920,00 ?
Sunroof 1.060,00 ?
Navigation pack 1 2.590,00 ?
HDD navigation system
Single slot DVD player
Audio upgrade 8 speakers + DAB
Navigation pack 2 3.010,00 ?
Navigation pack 1 + back guide monitor
Leather pack 2.810,00 ?
Leather seats with heater
Power seats (D:8, P:8) with lumbar support, w/o memory
Front seat heater 370,00 ?


F-SPORT LINE, Euro 48500,00

Standaard: EXECUTIVE LINE en

Without front fog lamps
F SPORT interior package
Specific inserts & scuff plates, alu pedals
Perforated leather shift lever
Perforated leather steering wheel, electric adjustable
Black rooflining
F SPORT leather+fabric seats, heater, power w/o memory
F SPORT TFT combi meters (LFA style)
Centre console with knee pad
F SPORT exterior package
18" alloy wheels
Mesh grille, specific bumpers
AVS
Navigation pack 2
LED Headlights

Opties:

Metallic Paint 920,00 ?
Sunroof 1.060,00 ?
F SPORT Leather pack 3.280,00 ?
Perforated leather seats
Power with memory (D+P)
Front seat cooler
EC + auto folding outside mirrors
Mark Levinson sound system 15 speakers 1.150,00 ?
PCS & ACC 1.400,00 ?


PRIVILEGE LINE, Euro 50530,00

Standaard: EXECUTIVE LINE en

Dark brown wood inserts
EC and auto folding outside mirrors
Electric ajustable & heated steering wheel
Leather seats, front seat heater & cooler
Power seats (D:8, P:8) with D lumbar support with memory

LED Headlights
Card Key
Navigation pack 2
Mark Levinson sound system 15 speakers

Opties:

Metallic Paint 920,00 ?
Sunroof 1.060,00 ?
18" alloy wheels 710,00 ?
PCS & ACC 1.400,00 ?
Blind Spot Monitor 780,00 ?
Lane Departure Alert 720,00 ?
 
Toch zijn die prijzen best wel aan de hoge kant. Zeker in vergelijking tot de UK. Zitten er extra belastingen op in Belgi?? Als ik het zo lees begin ik steeds meer het idee te krijgen dat de IS300h in Nederland rond de 40k gaat beginnen.
 
Thx Alfons. Er worden bijzondere keuzes gemaakt qua uitvoering. De nederlands verantwoordelijke bij Louman is een fervent voorstander van veel opties. Dat weet ik want tenslotte heeft hij mij destijds verschillende is-en verkocht. :mrgreen: Ik heb hoge verwachtingen maar blijf terughoudend als ik deze prijzen zie. :O
 
Ik denk dat de nieuwe IS richting de ?40K gaat, de CT is er vanaf ?30K en er moet wel een wezenlijk prijsverschil zijn tussen de klassen.
De GS en RX beginen bij ?60K dus dan wordt de stap om (op termijn) van een IS naar een GS of RX te stappen ook weer acceptabeler.
 
Dit valt nog een beetje in het "niet-te-controleren" gebied, maar Ik lees op meerdere sites nu dat de IS300h een 0-100 tijd heeft van 6.9 seconden. FF afwachten om te zien wat het daadwerkelijk is, maar ik ben blij te horen dat hij sneller is dan de IS250 gen 2.
 
Hube zei:
Dit valt nog een beetje in het "niet-te-controleren" gebied, maar Ik lees op meerdere sites nu dat de IS300h een 0-100 tijd heeft van 6.9 seconden. FF afwachten om te zien wat het daadwerkelijk is, maar ik ben blij te horen dat hij sneller is dan de IS250 gen 2.



Ooooohh :)


Onder de 6 seconden, anders tel je niet mee :P


--------
mooie tiepfaut, ik heb de zin maar even aangepast :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.