Jelmer - Project LS400 2

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Bedankt allen :mrgreen:

@Marvin: Ja, die doet het niet meer aan ??n kant. Moet nog maar zien of ze hem ook niet zo'n mooie 'Swing' hebben gegeven als die vorige bestuurdersstoel die ik had gemold voor het blauwe interieur van nummer 1.

Is mij nog nooit gelukt om zo'n leuning te slopen, then again, ben ook niet zo zwaar.

Maar in beide situatie's niet getreurd, heb zat van die bende liggen om het te fixen, mag ook wel met vier interieurtjes voor hande :)

Vandaag ook me Tuner binnengekregen, met extra dak antenne voor beter signaal, dus niet alleen zo'n ramen-plak-ding.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Moet alleen nog wegwijs zien te worden uit de bos draden die erbij zat.... zonder beschrijving.
 

slippernick

Heel actief
17 dec 2010
831
0
0
goed bezig man :rulez: :rulez:
ik ben wel een beetje jaloers dat jij de Alpine TUE-T200DVB hebt.
ik ga het denk ik proberen met digitenne van kpn of zo
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Nu hem nog aan de praat zien te krijgen. er zat jammer genoeg geen beschrijving meer bij. en de kabelboom klopt niet met wat ik op internet vind :roll:

@Arjan: deze gaat wel netjes worden. carrosserie van deze is in betere staat dan de mijne, ook minder deuken. Hij is alleen lelijk overgespoten aan ??n kant. Hij gaat als rijder fungeren, buitenkant maakt me nu dus nog niet zo uit. Interieur maak ik wel netjes, en technisch gaan we hem goed bijhouden. Te beginnen met de luchtvering nu, daarna de uitlaat en de remmerij

Maar als ik er even een paar dagen flink op ga poetsen staat hij er alweer een stuk anders bij hoor ;)
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Kak, volgens mij heb ik hem gebakken. het is ook niet te doen zonder aansluitschema, kom er niet uit :evil2:

Anyway, was zo woest (ganse middag er aan verzooit) dat ik meteen een andere heb gekocht :D Er komt van de week een Hirschmann M-Use Europe 3. Schijnt ook wel een stukje beter te zijn dan de Alpine...welke ook nog veel duurder is :surprised2:
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Ken de auto, maat van me heeft precies dezelfde alleen dan helemaal zwart + echt alle opties. Hij wou een portier van deze auto om de zijne weer netjes te maken.

Ik zelf heb het oudere model, dit is een +95, die is totaal anders, op het eerste gezicht niet. maar er is bijna geen stukje hetzelfde.

Heb wel meer slopers gezien, maar eerlijk gezegd ben ik al goed voorzien. En mijn ruimte raakt ook op... echt? ja echt :p

Als er weer een andere Lexus komt, wat dan een veel nieuwer moet zijn, gaat er ook eerst een Lexus de deur uit. Maar er staat niets in de planning hoor. Op deze manier bijtellingsvriendelijk rijden heeft ook wel wat.

En oude auto's zijn gelukkig al oud :D
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Een paar 'voor' foto's:

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


En wat 'na' foto's:

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Er zat al weinig tapijt op dit stukje, als ik verder ga blijft er weinig over, and then again, dit wordt geen show auto maar een rijder :loll: en daarvoor is het schoon zat

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


In de auto ook bezig geweest de muizenstank uit te bannen, alles weer netjes schoon in de cabine:

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


En het tapijt een dagje in de zon laten drogen:

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


In deze auto zat dus een autotelefoon + daardoor een gat in het dak. Ik heb er maar een combinatie antenne ingezet zowel voor radio als TV, of ik hem ook echt ga gebruiken... denk het niet :D

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Originele antenne was ook naar de zak:

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Even een andere er in gestoken, doet het ook weer :rulez: :

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
 

relexus

Hoort erbij
4 okt 2010
76
0
0
suc6 jelmer, had dit gemist. Wil je alsjeblieft veel posten, ik ga m'n auto schorsen en dan gaat die volledig uit elkaar. Waarom ga je hem niet gelijk overspuiten? als je hem toch al zo onderhanden neemt... Kost natuurlijk een klap en het wordt je rij auto, maar een technisch goed lopende ls400 die ook nog opnieuw is overgespoten is natuurlijk super, en stel dat je die wilt verkopen is het ook nog geld waard. Ik weet natuurlijk niet hoe z'n lak nu is, op de foto heb je hem goed smerig gelaten :D mooi van die lekke banden eronder, maakt het beeld wel compleet, gewoon triest om zo'n geweldenaar zo te zien. Gelukkig is die op de juiste plek gestrand :D
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
haha ja, maar als ik de goude LS niet had was deze uit elkaar gegaan :O

Inderdaad, heb er wel aan gedacht om hem over te spuiten, want er zit eigenlijk geen roest aan, en z'n carrosserie is ook nog tamelijk strak :rulez: Hij moet zich eerst maar bewijzen voordat ik zulks ga doen. Ik verwacht in ieder geval dat ik op korte termijn de hele remmerij moet gaan aanpakken + uitlaat

Maar wat er onder al die viezigheid en lekke lelijke wielen zit gaan jullie nog wel zien ;) het valt allemaal wel mee

Als je vragen heb hoe iets uit elkaar moet, ik heb zo'n ding al helemaal gestript, dus kan wel wat vertellen of iets moeilijk is of niet. Persoonlijk vind ik ophanging + stuurinrichting het lastigst. Zit allemaal muurvast en op een aantal plekken bar weinig ruimte. De rest trek je er zo uit

Bevestigingen van je achterbumper en voorbumper aan de zijschermen draaien ook vaak dol, verroest. hetzelfde met de sierlijsten om je zijruiten heen
 

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
Mooi en keuring werkje gedaan man :rulez:

Misschien die kofferranden proper maken en eens goed polieren en staat hij weer top.
Meer van dit ;)