joop's project IS 200

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joop
  • Startdatum Startdatum
Re: ff verder weer oem grille black'd out

heheh eindelijk was het weer een beetje weer tijd om het volgende kleine projectje maar aan te pakken dus de grille maar ff een ander kleurtje gegeven hoogglans zwart
en sexy of niet :P :P :P
CIMG7511.jpg

Re: joop's IS 200 project

nee de grille zwart gemaakt ,
maar nu ander dilemma heb het ook in de spam hoek gezet want ik weet het niet meer
kleur van de auto blauww
11022011338.jpg

of zwart

08022011335.jpg

11022011339.jpg

eigenlijk is dit niet mijn cup of tea, maar als ik het moest doen, dan zou ik voor zwart gaan... zoals al gezegd ;)

Binnen niet zwart of blauw, maar hoogglans polijsten, buitenkant gespoten laten, heb je aparte wielen waarvan iedereen zegt, he er is iets anders maar weet niet wat. :D

het word zwart dank je wel allemaal
@cth was wel een optie geweest maar deze zooi occiedeerd zo snel als je klaar ben met polijste dan begint het alweer , en daarbij ze zijn eigelijk al te veel verweerd en vorige eigenaar isder nie zo zuinig op geweest , heb er nu het beste nog uitgehaald , en miskien als de financieen weer op de rit heb dan een paar andere wielen

BLAUW!!!!!!

Maar goed, my opinion...

gr. koen

velgjes eronder en een blote kont :P :P :P
15022011341.jpg

15022011343.jpg

15022011340.jpg

BLOTE KONT
15022011345.jpg

Re: joop's IS 200 project blote kont en velgen

netjes hoor
alleen ff je banden goed zwart maken :P :P

en de auto wassen :P Nu zie je ook meer dat de auto verlaagd is! Goed bezig weer!

Ja ziet er fraai uit man! Alleen jammer dat je geen blauw heb genomen voor de velgen....
O ik snap het, je heb ze voor mij opgeknapt aangezien ik een zwarte heb, dank je :rulez: ;)

gr. koen

:rulez: is er tog 1 die het begrijpt ze staan op marktplaats doe je best

Dat ziet er netjes uit Joop! Welke methode heb je gehanteerd om de velgen schoon te maken cq te schuren? Ik wil dit ook binnekort gaan doen, maar lees veel verschillende manieren met allen hun bijpassende resultaat etc.

volgens mij was die eerst begonnen met zelfs opschuren, maar daarna toch laten zandstralen...

borstel set gekocht voor de boormacchine koperborstels omdat de binnenkanten velg erg ruw zijn en vol remstof zitten met de kleine koperborstel kan je zelfs stoeprand schade weg halen of een heel stuk verminderen ,
wel goed pletten met de boormachine en een ferme hand hebben als de boormachine doorslaat zie je gelijk op de velg daarna geschuurd grof en wat fijner daarna 2x geprimerd weer fijn afgeschuurd daarna silver metallic gespoten 2 x uitlaten harden en toen afgeplakt hooglans zwart erop en 2x vernis erover heen , daarna uitlaten balanceren en eronder maar , ze staan nu op marktplaats voor een goed bod mogen ze weg , ik vind namelijk dat ze te ver onder de auto staan die andere wielen van me staan verder naar buiten en persoonlijk vind ik dat veel mooier

spacers niks voor je Joop? En ik dacht dat je ze uiteindelijk had laten zandstralen?

ja was ik eiglijk van plan om ze te laten parelen , maar ik wist nog niet helemaal goed wat ik wou en ben tog bij de deur en twijfel nog heel erg over DIKKE WIELEN met veel Dish , en eiglijk wou ik dees dan voor de winter bewaren ,maar vind die anzioos beter uitkomen zonder spacers als ik dees redelijk kan verkopen zit ik nog te twijfelen over die wieltjes van jim 19x 9,5 j Grawllll das lekker

en dan wat je nu eronder hebt als winterbanden?

ja die gedachte had ik ook al maar die andere wieltjes staan er gewoon veel strakker onder veel minder space als de oem wielen en als hij verlaagd is vind ik dat de wielen er ook strak in moeten vallen , en ik ben niet zo'n hele erge fan van spacers gebruiken