joop's project IS 200

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joop
  • Startdatum Startdatum
Re: joop's IS 200 project K&^^%$%^$^%$ vogels op de snelweg

Sorry dat te horen Joop. Helaas, dit gebeurt.... :(

Ik snap alleen het stukje steenslag niet helemaal...
Volgens mij is het hier een gevalletje: je mag er niet beter van worden...

Maar dan nog...hoe kan je in hemelsnaam voorkomen dat je steenslag krijgt?
Das toch normale gebruiksschade??....
Spuit de bumper en kras maar gewoon dan...laat de steenslag maar zitten...

Begrijp je frustratie en is gewoon klote, als ze niet op je wagen kakken, vliegen ze er tegen.......
In sommige gevallen allebij herspuiten :neutral:

Ik denk dat hier het probleem van de verzekering is dat ze niet echt een oorzakelijk verband kunnen leggen met de schade motorkap en vogel-nummerplaat......

Waar ik nog problemen mee heb zijn de vleugels uitspuiten, ben zelf van mening dat als de gemengde kleur niet het zelfde is, mag je zoveel uitspuiten als je wilt.
Kleurverschil heb je altijd.
Zet de wagen in de zon (niet onder TL verlichting) en je hebt prijs !! Persoonlijk veeeeeel ervaring mee gehad en veeeeeeeeeel extra kosten voor de spuiter. :baseball: :D

Maar kopop, niet laten hangen, misschien tijd om extra update's te doen h? ;)

nee laat de kop ook niet hangen maar is verdorie niet leuk zoveel auto's en dan tegen een lex aanvliegen, teken dat de bird tog ook nog wel smaak heeft , maar goed volgende is binnen gekomen achterlicht kabelboompjes links en rechts kosten 15 eurie incl verzenden whahah dus de achterlicht mod word werkelijkheid, nu alleen nog de tijd van het erin sleutelen

wellicht een goed moment voor n carbon kappie ;)

is ook wel grappig ja hummzzz

das mooi klote dat zoiets gebeurd, had die vogel :smerig: of wha?
maar idd wel 1 met smakk,haha

Joop zei:
nee laat de kop ook niet hangen maar is verdorie niet leuk zoveel auto's en dan tegen een lex aanvliegen, teken dat de bird tog ook nog wel smaak heeft , maar goed volgende is binnen gekomen achterlicht kabelboompjes links en rechts kosten 15 eurie incl verzenden whahah dus de achterlicht mod word werkelijkheid, nu alleen nog de tijd van het erin sleutelen

Waar heb je die kabelboompjes vandaag gehaald Joop?

uit duitsland op laten sturen :rulez:

Re: joop's IS 200 project kleine update light mod on fog e

zo had weer iets tijd dus maar weer spijkeren aan de auto
had van vrouwtje nieuwe kenteken platen gekregen vanwege het gevalletje vogel met smaak op de snelweg :X
maar wel de luxe platen :rulez:
dus der maar ff opgeknald omdat de kabelboompjes van de achterlichten ook binnen gekomen waren glijk maar ff doorgepakt en leds in de kentekenverlichting gezet moes toch gebeuren :P ik zat eerst te twijfelen om de remfuntie ook op de fogs aan te sluiten , maar omdat ik in de spoiler ook al een derde remlicht heb zitten laat ik die funtie maar vervallen , omdat je er anders heelmaal zo'n kermis van krijgt in dit geval is less more

ledjes in verlichting , sjiek he die nummer plaatjes
2011-06-11171731.jpg

hier het aangepaste fog light met nieuwe stekker eral in aanpassing is een fluitje van een cent , ik heb de stroom van de kenteken verlichting aan weerszijden gebruikt easy does it
2011-06-11163524.jpg

zo ziet het er nu uit oh ik heb gewone bulbs gebruikt ze hadden deze maat niet in led

2011-06-11171635.jpg

en natuurlijk met mistlicht aan erbij

2011-06-11171652.jpg

nah het is wel nie veel maar ik ben er weer blij mee :D :D :D :D :D

kick gedaan ziet er zeker netjes uit! die led's als kentekenverlichting is dat wat als het donker is?

Re: ook ff geknutseld aan mijn IS

ronaldveen1984 zei:
mocht je dat met die lampjes gaan doen, laat het ff weten wil het zelf ook doen maar ben er nog niet zeker van!?

HOI,IK ZIE DAT JIJ ANGEL EYES VOOR DE KOPLAMPEN HEBT,ben je daar via ebay aangekomen of niet?
en is het moeilijk om erin te zetten? ;)

gr richard

jeroen zei:
kick gedaan ziet er zeker netjes uit! die led's als kentekenverlichting is dat wat als het donker is?
ja ziet er wel strakjes uit met die leds lekker wit he

Lijkt het nou maar zo of is je 'mistlicht' nu veel feller?
Ik ga er over niet al te lang ook aan beginnen, ik ga alleen in de mistlamp een donker center maken zodat het meer op de buitenste lampen lijkt.

gr. koen

KWP zei:
Lijkt het nou maar zo of is je 'mistlicht' nu veel feller?
Ik ga er over niet al te lang ook aan beginnen, ik ga alleen in de mistlamp een donker center maken zodat het meer op de buitenste lampen lijkt.

gr. koen
zou goed kunnen koen dat hij iets feller is ik heb een origineel kabelboompje van de normale achterlichten gebruikt met de normale lamp die daar bij hoort in principe heeft dus de mistlamp de remfunctie die is iets feller dan de normale , maarja bij mist kan het beter iets feller zijn dan zien ze je ook op tijd :P

Ja dat is zeker waar!

gr. koen

hee moati ziet er goed uit die verlichting maar beperkt laten anders wordt het een kermisatractie.

Re: joop's IS 200 project rvs eindemper eronder whoaa

zo vandaag dus ff naar het buitenland geweest en daar de einddemper eronder laten zetten , later weer over der duitsche autobahn terug en wat een mooie sound geeft die pijp zeg niet overdreven maar wel aanwezig meteen ff paar foto's gemaakt van die knappe kar wat hij dus had enjoy it :rulez:
hier ligt hij nog lekker te niksen in de zon
2011-07-16113606.jpg

hier hangt hij er al lekker onder
2011-07-16195623.jpg

wheheheheheh
2011-07-16195558.jpg

2011-07-16195612.jpg

hier de auto van Rolf
2011-07-16113650.jpg

kijk ff startknop van een is 250
2011-07-16113639.jpg

2011-07-16113658.jpg