Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.
Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.
Joop zei:is ook wel grappig ja hummzzz
Joop zei:nee laat de kop ook niet hangen maar is verdorie niet leuk zoveel auto's en dan tegen een lex aanvliegen, teken dat de bird tog ook nog wel smaak heeft , maar goed volgende is binnen gekomen achterlicht kabelboompjes links en rechts kosten 15 eurie incl verzenden whahah dus de achterlicht mod word werkelijkheid, nu alleen nog de tijd van het erin sleutelen
ronaldveen1984 zei:mocht je dat met die lampjes gaan doen, laat het ff weten wil het zelf ook doen maar ben er nog niet zeker van!?
ja ziet er wel strakjes uit met die leds lekker wit hejeroen zei:kick gedaan ziet er zeker netjes uit! die led's als kentekenverlichting is dat wat als het donker is?
zou goed kunnen koen dat hij iets feller is ik heb een origineel kabelboompje van de normale achterlichten gebruikt met de normale lamp die daar bij hoort in principe heeft dus de mistlamp de remfunctie die is iets feller dan de normale , maarja bij mist kan het beter iets feller zijn dan zien ze je ook op tijdKWP zei:Lijkt het nou maar zo of is je 'mistlicht' nu veel feller?
Ik ga er over niet al te lang ook aan beginnen, ik ga alleen in de mistlamp een donker center maken zodat het meer op de buitenste lampen lijkt.
gr. koen