joop's project IS 200

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joop
  • Startdatum Startdatum
Re: joop's IS 200 project blote kont en velgen

gister de philips crystal vision 4300 k binnen gekregen van Alan zodra er meer tijd is zal ik ze instaleren :P

Re: joop's IS 200 project Open air

zo net ff paar picjes gemaakt , ben weer ff aan het freubelen geslagen verbouwing thuis is bijna klaar dus maar weer ff tijd maken voor het karretje , eerst de originele meuk eraf gedonderd en toen zag het imposante japannertje er tog wat magertjes uit en nadat ik klaar met hem was brulde hij weer als een leeuw hij zuigt harder dan een nilfisk nu whahahah
erg imposant trouwens
CIMG7562.jpg

CIMG7564.jpg

CIMG7563.jpg

geweldig , ik moet alleen nog ff het voorste stuk boven de grille filter van een is 300 hebben :)

Ga je het openluchtfilter nog afzonderen van de hete radiateur en motorlucht?? tot zo ver ziet het er netjes uit.

ik zie geen beugel ter hoogt van het filter, of is het zo gemaakt dat het niet te zien is?

daarom zoek ik nog een aanzuigstuk van een IS 300 ;)
ik kan hem nog door voeren naar beneden naast mistlamp , maar dat vind ik een beetje zonde , voor de koude lucht is dat wel beter , maar ik heb de dichte kap achter de grille verwijderd dus hij krijgt al meer koude lucht dan normaal , maar zo'n aanzuigstuk van IS 300 zou het kompleet maken

Ik ben ook wel benieuwd, naar het geluid van je luchtfilter, ik heb nou zelf een K&N vervangingsfilter, maar ik vind ook dat je deze mooie 6 cilinder moet horen. Ik heb zelf ook nog een toyo met openluchtfilter, maar dat vind ik waarschijnlijk te lomp klinken voor op de Lexus. :)

Dus kan je een filmpje of een geluidsopname maken van je filter? :D

nou ben van het weekend weggeweest en ff geprobeerd op de lange baan , wat grommen en wat een geluid als je het gaspedaaal helemaal wegdrukt dan weet je niet wat je hoort lijkt wel of er dan nog een zescilinder onder de kap zit doe je normaal met het gas is er weinig aan de hand , en het lijkt wel of de ower die hij normaal krijgt rond de 4000 toeren er daarvoor een x extra ingaat en dan de volle power er achteraan mooist is nog als je in de zes rijd en dan het gas heelmaal wegtrapt kwa geluid dan ,filmpjes ben ik geen kei in willem , maar laat het je graag zien de 28ste dan zie je het live :hi:

Me Three.

Heb alleen geen paypal. Heb ook nog nooit iets besteld op ebay. :redface:

LOL! dan maak je 1 aan.. je hoeft eigenlijk geen creditcard te hebben.. je kunt het ook koppelen aan je bankrekening... :P

mlcoolj zei:
LOL! dan maak je 1 aan.. je hoeft eigenlijk geen creditcard te hebben.. je kunt het ook koppelen aan je bankrekening... :P

Dat koppelen, dus betalen direct van je bank rekening zou ik niet doen. Als het systeem gekraakt word kunnen ze geld afnemen. Als je het bedrag wat je moet overmaken op je paypal rekening zet en daarmee betaald is veiliger.

gr. koen

En hoe is t nu met die Belgische vogel dan?

Het is alleen vervelend als je geld op is, en je snel nodig heb. dat kan lang duren als je het op paypal wil hebben..

Ik heb wel een Credit Card er aan, die kan toch niet meer dan ?2500 per maand, dus dan blijft de directe schade beperkt mocht zulks gebeuren.

Re: joop's IS 200 project k&^%^&%&*(^% vogels op de snelweg

nou zal het jullie ff vertellen die belgiese vogel slaat me vol op de nummerplaat nummerplaat klapt eraf over de :P motorkap omdat die steenslag heeft word het niet vergoed bumper evenzo kosten voor het spuiten van motorkap en bumper plus schermen uitspuiten 700 in de achteruit, hebben we nog een spuiter in huis die het goedkoper kan ben er wel weer zo flauw van :( :( :( :( :( :(

Ik heb een paar dagen geleden toevallig iemand gesproken met schade aan zn hotrod (die wit paarse mercury uit hengelo).
En hij heeft weer iemand gevonden die voor weinig best goed kan spuiten blijkt...
ik zal is rondvragen...

Re: joop's IS 200 project k&^%^&%&*(^% vogels op de snelweg

Joop zei:
nou zal het jullie ff vertellen die belgiese vogel slaat me vol op de nummerplaat nummerplaat klapt eraf over de :P motorkap omdat die steenslag heeft word het niet vergoed bumper evenzo kosten voor het spuiten van motorkap en bumper plus schermen uitspuiten 700 in de achteruit, hebben we nog een spuiter in huis die het goedkoper kan ben er wel weer zo flauw van :( :( :( :( :( :(

Dierenbeul,................ :D :D :D Maar eehhh vuile K** verzekeringen, altijd een klotesmoes om ergens onderuit te komen,.. :X