W1773M zei:Uitlaat ziet er netjes uit man. Veel plezier ermee.
Over de IS van Rolf, zit er ook echt een TTE compressor op? Verder die die er ook zeker netjes uit.
ja hoor bij de lokale auto onderdelenshop ledjes ingekocht inderdaad het stelt geen fuk voor maar het resultaat is super bt way ik heb een hele mooie unit gezien zal hem eens opzoeken met een foto daar begin je echt van te kwijlen gevondenjeroen zei:hee kijk eens aan tis gelukt! heb je de ledjes nou hier in nederland ergens vandaan kunnen krijgen? het ziet er wel gaaf uit met verschilllende kleuren! maar het middenconsole is ook goed te doen hoor! behalve de audio unit.. maar audio-unit van mij heeft vorige week de geest gegeven dus mooi excuus voor een mooie radio!
maar die knop van de mistverlichting achter is het zo'n zelfde lamp als het console?
Joop zei:ja hoor bij de lokale auto onderdelenshop ledjes ingekocht inderdaad het stelt geen fuk voor maar het resultaat is super bt way ik heb een hele mooie unit gezien zal hem eens opzoeken met een foto daar begin je echt van te kwijlen gevondenjeroen zei:hee kijk eens aan tis gelukt! heb je de ledjes nou hier in nederland ergens vandaan kunnen krijgen? het ziet er wel gaaf uit met verschilllende kleuren! maar het middenconsole is ook goed te doen hoor! behalve de audio unit.. maar audio-unit van mij heeft vorige week de geest gegeven dus mooi excuus voor een mooie radio!
maar die knop van de mistverlichting achter is het zo'n zelfde lamp als het console?
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.