joop's project IS 200

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joop
  • Startdatum Startdatum
Re: joop's IS 200 project kleine update light mod on fog e

Je moet het wel erg mooi vinden dat je het dubbel post :P

ja hij is lief he heheheheh schoonheidsslapie ja vast whahahah :rulez:

Uitlaat ziet er netjes uit man. Veel plezier ermee.

Over de IS van Rolf, zit er ook echt een TTE compressor op? Verder die die er ook zeker netjes uit.

beste pippe , maar grijs metalic kan ook mooi zijn. :)

W1773M zei:
Uitlaat ziet er netjes uit man. Veel plezier ermee.

Over de IS van Rolf, zit er ook echt een TTE compressor op? Verder die die er ook zeker netjes uit.

goed gespand willem heb er in gereden gaat als de brandweer maar zonder compressor schijnt dat een ecu van een 99 in te zitten die zijn veel aggresiever had er ook een shortshifter in zitten zelf gemaakt schakelt als een tierelier zonder rare geluiden , dus heb weer veel ideen opgedaan voor veel projectjes :P :P :P

Please share more info with us. Shortshifter. Heb je foto's? info??
En de ecu van een '99. Heb je sprintje getrokken? Ben benieuwd.

shortshifter wil ik ook hebben tegen die tijd dat het zover is zal ik alles op papier zetten en vastleggen, het is zo dat er een shortshifter uit oostenrijk besteld moet worden en de originele shifter word het bovenste dee van gebruikt dit om het lawaai tegen te gaan
ecu gaan jullie ook meer over horen
start button ook (schijnt heel simpel te zijn ) je moet alleen een startbutton hebben van een is 250 voor de mooiegheid
:rulez: :rulez: :rulez: :rulez: :rulez: :rulez:

Re: joop's IS 200 project Led Dash

zo vandaag weer even geknutseld zeg dit jullie iets

2011-08-13210830.jpg

of dit

2011-08-13210811.jpg

ben nog aan het twijfelen om het blauw in wit te veranderen maar dit is zekers wel apart :P

Ik heb ook ooit zitten twijfelen om het te doen. Het is weinig werk. Maar ik wilde dan de gehele dash aangepast hebben in kleur. Dus ook middenconsole. Dat schijnt al weer heel wat meer werk te zijn (audio unit etc). Ik heb het dus maar zo gelaten. Alleen voor jou met een blue car blue lights erin zou wel mooi zijn ;)

ben er achter gekomen dat ik meerder kleine lampjes van de schakelaars ook stuk heb zoals van achter mistlicht schakelaar en van de hoogte vestelbare lamp button, die ga ik ook even repareren daarna pak ik midden console aan

hee kijk eens aan tis gelukt! heb je de ledjes nou hier in nederland ergens vandaan kunnen krijgen? het ziet er wel gaaf uit met verschilllende kleuren! maar het middenconsole is ook goed te doen hoor! behalve de audio unit.. maar audio-unit van mij heeft vorige week de geest gegeven dus mooi excuus voor een mooie radio!
maar die knop van de mistverlichting achter is het zo'n zelfde lamp als het console?

jeroen zei:
hee kijk eens aan tis gelukt! heb je de ledjes nou hier in nederland ergens vandaan kunnen krijgen? het ziet er wel gaaf uit met verschilllende kleuren! maar het middenconsole is ook goed te doen hoor! behalve de audio unit.. maar audio-unit van mij heeft vorige week de geest gegeven dus mooi excuus voor een mooie radio!
maar die knop van de mistverlichting achter is het zo'n zelfde lamp als het console?
ja hoor bij de lokale auto onderdelenshop ledjes ingekocht inderdaad het stelt geen fuk voor maar het resultaat is super bt way ik heb een hele mooie unit gezien zal hem eens opzoeken met een foto daar begin je echt van te kwijlen gevonden

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

nice Joop! hobbybob!

ah kijk zo kan het ook! dat ziet er echt super uit! :D

dat wordt sparen :P

zo vandaag ff wat leuks opgehaald 18 x 8j xet35 Varrstoen 2.2.1
met falken ziex rubbertjes in de maat 215 /35 /18
15072012395.jpg

15072012390.jpg

15072012393.jpg

15072012392.jpg

15072012392.jpg

Zoals ik al zei Joop! Ziet er dik uit! En ook nog een goede ET! Ze staan precies goed!! :rulez:

Joop zei:
jeroen zei:
ja hoor bij de lokale auto onderdelenshop ledjes ingekocht inderdaad het stelt geen fuk voor maar het resultaat is super bt way ik heb een hele mooie unit gezien zal hem eens opzoeken met een foto daar begin je echt van te kwijlen gevonden

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Ik ben erg benieuwd waar deze lokale auto onderdelenshop gesitueerd is.

sorry niet mijn schermpje was een voorbeeld foto voor jeroen :rulez: en de leds kwamen bij de heron weg