Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb in mijn agenda gezet dat ik noco 45gbx elke maand effe moet checken. Ik moet zeggen dat ie zijn lading erg lang vasthoud.
Zo nu en dan gebruik hem effe voor een ipad op te laden. Dan blijft de noco een beetje in leven.
Booster aangezet en groene lampje ging branden. Helemaal goed, net de IPad naar 75% geladen en de koptelefoon. Er brandde nog een rood lampje, dus aan het infuus. Goed idee weer @Lexy
Nu we het toch over accu's hebben, kwam ik een test van een prachtig apparaat tegen, de Carertery. Bekijk de test klik HIER.
Voor een heel betaalbaar bedrag kun je hem HIER kopen.
Sorry Raymond maar daar zou ik 'm niet bestellen en de aanbieding lijkt ook te mooi om waar te zijn.
De Carertery‑acculader lijkt géén officieel merk te zijn maar een generiek Chinees OEM‑product dat onder verschillende namen wordt verkocht. De website toprated5picks.com wordt volgens openbare gegevens beheerd via een Chinese registrar (Alibaba Cloud / HiChina) en heeft kenmerken van een anonieme dropshipping‑ of affiliate‑site met een lage betrouwbaarheidsscore.
En? Iedereen met een jumpstarter het apparaat al opgeladen?
Mijn auto en accu zijn 8 jaar oud, zojuist toch maar even de jumpstarter aan de lader gehangen en hij ligt nu lekker warm binnen. Het wordt erg koud dit weekend....
Ik heb geen jumpstarter, maar wel vanavond een dode accu... Ik vind het eigenlijk zot, maar ik ga er maar eentje aanschaffen (een jump starter).
De 4 pizzas die ik had besteld en afgerekend zijn de vuilnisbak in gegaan bij de pizzaria. Ik had mijn auto sneeuw vrij gemaakt en de intentie een stuk te rijden na 4 dagen stilstand. Ik heb de pechhulp gebeld oa omdat mijn eigen oplader enige tijd moet aangesloten staan. En dat leek mij niet prettig met verlengkabels.
De pechhulp gaf aan dat hij al de hele avond plug in hybride autos aan het starten was. De accu is echt een ramp bij dit type hybrides. Een jumpstarter is dus geen overbodige luxe.
Sorry Raymond maar daar zou ik 'm niet bestellen en de aanbieding lijkt ook te mooi om waar te zijn.
De Carertery‑acculader lijkt géén officieel merk te zijn maar een generiek Chinees OEM‑product dat onder verschillende namen wordt verkocht. De website toprated5picks.com wordt volgens openbare gegevens beheerd via een Chinese registrar (Alibaba Cloud / HiChina) en heeft kenmerken van een anonieme dropshipping‑ of affiliate‑site met een lage betrouwbaarheidsscore.
Dan kan ik hem betercweghalen. Dit apparaat zag ik idd bij diverse andere sites staan. Klonen van ‘de 5 beste’. Overal dezelfde korting. Ik haal hem zo weg