Jump starter gezocht! En wel hierom……

• Onderwerp starter Onderwerp starter Lexy
  • Startdatum Startdatum
Je kan toch van binnenuit de achterbank neerklappen en zo in de kofferbak komen? Of werkt dat tegenwoordig niet meer zo?
Jazeker werkt dat zo. En dan? Erin klimmen en van binnenuit de achterklep ontgrendelen? Poehhh, het kan allemaal wel, maar of ik zo ingewikkeld, acrobatisch wil doen. Vooropgesteld dat het uitvoerende deel dat nog kan…. Ik denk dat het ding ergens in een portier een plekje gaat vinden. Met het bezig zijn met Noco kwam ik de Noco Air tegen. Ik lijdt aan GAS moeten jullie weten. Medicatie valt geheel buiten de ziektekostenverzekering. Nu dus reviews aan het bekijken van die handige compressortjes….
Relativerend: ik heb de voetpomp die nu in het krat ligt, hoogst zelden nodig. Voor de tent hebben we wel een passende compressor, maar die ligt bij de campingspullen.

Laatst bewerkt:
Je kan toch van binnenuit de achterbank neerklappen en zo in de kofferbak komen? Of werkt dat tegenwoordig niet meer zo?
Niet als je een elektrisch verstelbare achterbank hebt.....dan wordt de uitdaging nog groter om in de kofferbak te komen; hoedenplak lossen (als daar al ruimte voor is) en dan óver de rug van de achterbank naar de kofferbak :unsure: 🙈:ROFLMAO:

• Haha
Waarderingen: quattrootje
Je merkt dat Kaizen (voortdurend verbeteren) ooit begon met kleine verbeteringen in productieprocessen, maar steeds verder is verschoven naar (overdreven) kostenbesparingen, tot het punt dat klanten er echt last van krijgen. Zoals het schrappen van iets simpels als een noodslot aan de buitenkant van portieren en kofferbak. Nieuwe(re) auto’s worden er in een aantal gevallen voor de consument dus niet beter op.