Knokkel geluid

Isard

Nieuw hier
12 apr 2022
15
12
3
Ik heb sinds kort een RX 450h uit 2010
137.000 km gelopen en in NL door Louwman Rotterdam nieuw geleverd en in onderhoud geweest tot 7-2021

Nu ben ik de gelukkige eigenaar😍

Wel merk ik dat er nu na een 2 maanden ermee rijden een knokkel geluid is ontstaan wat is soms hoor en voel linksvoor bij de wielophanging.
Het is veel bij de eerste stuur beweging als je langzaam rijd.
En zowel linksom als rechtsom knokkelt het dus soms (meerdere metaal achtige geluiden)
Ik voel niets in het stuur
Het is niet bij drempels

Iemand een idee?

Ik ben het wel eens met @robtp09, de verkoper heeft hier toch echt wel meer verantwoordelijkheid in. Het is heel nobel dat je dit nu uit eigen initiatief en zak oplost en jezelf op goede voet met hem ziet.
Persoonlijk heb ik met deze verkoper ook wel wat zaakjes gehad. Bij verkoop werd er tot op ieder piepje en kraakje 1 jaar garantie geleverd. Maar puntje bij paaltje was het allemaal ineens slijtage en ouderdom of ''Ja dan had ik het zelf moeten doen'', terwijl de vloeistof op straat lag of de auto anders APK afkeur en tevens niet straatwaardig was...
Persoonlijk ben ik zeer redelijk, schik me een heel eind naar de verkoper. Maar je moet wel binnen redelijke tijd leveren wat we overeen zijn gekomen. Het zijn serieuze bedragen en deze reparatie ook. Ik zou persoonlijk inmiddels toch wel wat meer druk zetten, want een proefrit regel je in een half uurtje heen en weer appen. Dat hij niet reageert, is voor mij ''geen goede voet''.

Doe ermee wat je wil uiteraard. Maar je hoeft ook niet alles maar in afwachting van te accepteren! Een kritische klant is daarnaast geen slechte klant, maar een eerlijke klant!