Levertijden en Tsunami

twcoolen

Actief
22 feb 2011
226
0
0
Allereerst mijn oprechte medeleven met de slachtoffers in Japan.

Zou de ravage door de Tsunami een invloed gaan hebben op de levertijden van de CT?
 

Robbert

Actief
25 apr 2011
299
1
0
Mijn BLP/Navi/Led/Dark Opal komt 18 november binnen bij de dealer. Laat hem in januari afleveren.
Is een hele tijd gelden dat ik Dark Opal heb uitgekozen. Was zwart met een vleugje paars, als ik mij goed herinner. Ligt er ook aan hoe het licht erop valt.

Ben ook benieuwd naar de foto's!

Robbert-Jan
 

CeeTee

Nieuw hier
16 okt 2011
5
0
0
Okay dan,
Op 8 april besteld. Bij de dealer op 4 november. En afgeleverd op 12 november.
Kenteken op 11-11-11 ( ach ! ).
Kleur is Silvery Blue. Er zitten meteen winterbanden om de standaard 17" velgen. Voor de niet-wintertijd
zijn er Zenga-velgen. Dus nog iets om naar uit te kijken.
Nog weinig mee gereden. Ik bericht u nader, vermoedelijk in een ander topic.
Eerste indrukken : ik ben blij. :)
 

Jay_Kay

Actief
18 mei 2011
168
0
0
In aansluiting op mijn bericht in "Besteld en Afleveren", wil ik jullie het volgende vragen. Het gaat dan vooral om de mensen die in de periode april tot en met juni hun auto besteld hebben en nu al (kunnen) rijden.

Mijn configuratie:
- Besteld in mei
- Oorspronkelijke leverdatum februari 2012
- Geplande aankomst in Antwerpen in december 2011 volgens levertijdchekcer
- Aankomst dealer of afleveren onbekend
- CT200h in Business Line Pro
- Kleur zwart (non metaillic)
- Parkeersensoren
- HDD navigatie
- Led koplampen

Volgens mijn leasemaatschappij kan het aan de door mij bestelde opties liggen dat de auto er nog niet is. Daarom zou ik van een aantal van jullie zo'n zelfde lijstje willen zien, of er inderdaad een verband is tussen opties en afleveren. Ik word het wachten namelijk een beejt beu :X
 

Robbert

Actief
25 apr 2011
299
1
0
Besteld 13 mei. BLPro, Navi, Led, Dark Opal. Stond heel lang op februari, toen december en nu staat hij sinds 18 november bij de dealer. Laat hem in januari afleveren.


Robbert-Jan
 

Termin8r

Actief
12 apr 2011
249
3
0
Jay_Kay zei:
In aansluiting op mijn bericht in "Besteld en Afleveren", wil ik jullie het volgende vragen. Het gaat dan vooral om de mensen die in de periode april tot en met juni hun auto besteld hebben en nu al (kunnen) rijden.

(snip)

Volgens mijn leasemaatschappij kan het aan de door mij bestelde opties liggen dat de auto er nog niet is. Daarom zou ik van een aantal van jullie zo'n zelfde lijstje willen zien, of er inderdaad een verband is tussen opties en afleveren. Ik word het wachten namelijk een beejt beu :X
Zo'n exercitie heb ik al eens eerder gedaan (ik wacht al sinds begin april) en mijn conclusie was dat er geen touw aan vast te knopen is. Volgeladen of 'kale' CT's, het maakt niet uit, de levertijden verschillen over de hele linie. Kopers met een vergelijkbare configuratie als de mijne (BL met parkeersensoren in Sierra Brown met Silk Ivory stof), die 'm een maand later hebben besteld, rijden al meer dan een maand in hun nieuwe auto. In sommige gevallen kan er sprake zijn van voorraadauto's die eerder al door de importeur of dealers besteld zijn en in de plaats komen van bestellingen van klanten, maar dat kan geen verklaring zijn voor het grootste deel van de idiote verschillen in levertijden.
 

Rembrand20

Hoort erbij
26 sep 2011
85
0
0
Jay_Kay zei:
In aansluiting op mijn bericht in "Besteld en Afleveren", wil ik jullie het volgende vragen. Het gaat dan vooral om de mensen die in de periode april tot en met juni hun auto besteld hebben en nu al (kunnen) rijden.

Mijn configuratie:
- Besteld in mei
- Oorspronkelijke leverdatum februari 2012
- Geplande aankomst in Antwerpen in december 2011 volgens levertijdchekcer
- Aankomst dealer of afleveren onbekend
- CT200h in Business Line Pro
- Kleur zwart (non metaillic)
- Parkeersensoren
- HDD navigatie
- Led koplampen

Volgens mijn leasemaatschappij kan het aan de door mij bestelde opties liggen dat de auto er nog niet is. Daarom zou ik van een aantal van jullie zo'n zelfde lijstje willen zien, of er inderdaad een verband is tussen opties en afleveren. Ik word het wachten namelijk een beejt beu :X

Hoi Jay_Kay,

Mijn auto is eind augustus besteld wordt als het goed is in Januari geleverd. De Menukaart heb ik al terug gestuurd. Ik heb de volgende configuratie:

- CT200h in Business Line Pro
- Sienna Brown
- Parkeersensoren
- HDD navigatie
- Led koplampen
- Hondenrek

Dus al met al denk ik dat het niet echt aan de config kan liggen! Maar ja ik weet het verder ook niet. Hoe zie jij trouwens dat je auto in dec. in Antwerpen aan zou moeten komen?

maar iig succes!
 

Termin8r

Actief
12 apr 2011
249
3
0
Rembrand20 zei:
Hoe zie jij trouwens dat je auto in dec. in Antwerpen aan zou moeten komen?
Geen idee, maar een paar dagen geleden lag ??n van de Leader-schepen in Antwerpen te lossen. Het kan zomaar dat daar een hoop CT's uit zijn komen rollen.
 

filerijder

Hoort erbij
28 okt 2011
26
0
0
CT besteld in oktober, LL wit, geen opties, was niet nodig :). Levertijd volgens de checker en via dealer januari.
Dealer begreep dit ook niet helemaal, waarschijnlijk een gecancelde bestelling, met dezelfde configuratie.
 

ctlexus

Hoort erbij
28 sep 2011
56
0
0
Als het goed is, is mijn auto bij de dealer aangekomen. Kreeg de volgende tekst op de leverdatumchecker:

Het ingevoerde ordernummer is niet gevonden. Probeer het nogmaals of neem contact op met uw Lexus dealer. Heeft u de aflopen weken uw order gevolgd via deze leverdatumchecker en wordt uw ordernummer nu niet meer gevonden? Dan heeft de fabriek uw order bevestigd en hebben wij uw dealer inmiddels voorzien van meer specifieke en concrete informatie over de leverstatus van uw Lexus. Neemt u daarom contact op met uw Lexus dealer.

Dus ik heb maar even een mail gestuurd naar de dealer :)
 

Jay_Kay

Actief
18 mei 2011
168
0
0
@ctlexus Hoeft niet. Het betekent in ieder geval dat-ie in Antwerpen staat voor transport naar de dealer. Tussen nu en 4 weken zou-ie dan afgeleverd kunnen worden...

BTW mijn bestelling laat dezelfde tekst zien, dus is ook in Antwerpen. Aan iedereen die zijn configuratie gepost heeft, dank. Ook ik ga mij melden bij de dealer, aangezien mijn huidige leasecontract 8-1-2012 afloopt.