- 3 feb 2011
- 7
- 0
- 0
weet er iemand waarom mijn auto de laatste tijd regelmatig nogal hevig rookt via uitlaat.(kleur is wit)kheb hem al uitgelezen maar geen foutcodes.en ik heb er nogal ??n zien rijden die blijkbaar hetzelfde probleem had. :hi:
Dat is ook volledig mijn gedachtmlcoolj zei:zou best kunnen... diesels met roetfilter moeten af en toe lange stukken mee worden gereden op een bepaalde toerental zodat die gaat regenereren, het moet een bepaalde temperatuur berijken ofzo voordat ie kan regenereren... misschien is het in de zomer net warm genoeg dat ie toch in de korte ritten regenereert ofzo?
mlcoolj zei:zou best kunnen... diesels met roetfilter moeten af en toe lange stukken mee worden gereden op een bepaalde toerental zodat die gaat regenereren, het moet een bepaalde temperatuur berijken ofzo voordat ie kan regenereren... misschien is het in de zomer net warm genoeg dat ie toch in de korte ritten regenereert ofzo?
blue-eyes zei:mlcoolj zei:zou best kunnen... diesels met roetfilter moeten af en toe lange stukken mee worden gereden op een bepaalde toerental zodat die gaat regenereren, het moet een bepaalde temperatuur berijken ofzo voordat ie kan regenereren... misschien is het in de zomer net warm genoeg dat ie toch in de korte ritten regenereert ofzo?
Definieer:
- lang
- toerental
![]()