Lexusforum meeting 2023

Status
Niet open voor verdere reacties.

Morene

Hoort erbij
22 jul 2023
30
51
18
Dit is de orange kid en er zal achter de voorruit een A4tje liggen met ISF-kuiken part 2 ;-)
Leuk! Ik heb een zwarte, zoals op m'n profielfoto; het lijkt een andere versie te zijn dan de normale zwarte, maar deze is dan wel geïmporteerd. Hij is als Business edition naar Nederland gehaald, maar zowel mijn contactpersoon bij de dealer als ik zijn beiden van mening dat dit alleen maar is aangegeven om de kosten te drukken. Ik kan ook nergens vinden welke versie het zou moeten zijn, maar wellicht kom ik daar of hier op het forum nog achter of misschien op 24 september ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: IS-F kuiken

Ik heb ook een Lexus

Hoort erbij
2 apr 2023
79
73
18
IMG_5396.jpeg
Ik wil ook komen maar
 
  • Leuk
Waarderingen: RoelVB en Arbitrator

Joeri73

Nieuw hier
29 mei 2023
15
32
13
Mss dat ik kom, heb dit vroeger ook is gedaan naar een meeting in Zwolle. Was een mooie plaats dat herinner ik me wel nog.. Kom uit België Limburg. Is 250 maar auto heeft nog wat tlc nodig
Dag Gerrit, ik ben ook van jouw regio, als de IS250 nog teveel TLC nodig heeft en je wil liever meerijden dan geef je maar een seintje :)
 

Raine

Hoort erbij
17 sep 2023
82
47
18
Leuk om voor het eerst een aantal Lexus enthousiasten gesproken te hebben.
De dame bij het koffiestalletje maakte verdraaid lekkere koffie.
Dank aan allen die meegewerkt hebben om deze meeting mogelijk te maken, was zeer geslaagd!
Ook dank aan Lexus Rotterdam/Ridderkerk voor de gastvrijheid.
En uiteraard speelde de mazzel met het mooie weer ook een rol...
 
  • Leuk
Waarderingen: RoelVB, D43m0n en Johno

Arbitrator

Heel actief
25 jun 2017
961
499
63
Wat een geslaagde meeting was het weer dit jaar!
Iedereen bedankt die op mijn auto heeft gestemd. Ik ben trots op m’n 3e plek van mooiste Lexus. Ik sta in goed gezelschap met een prachtige LS600h en mint IS F.
 

Bijlagen

  • IMG_9579.jpeg
    IMG_9579.jpeg
    3,2 MB · Weergaven: 82

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.727
467
83
Napraten kan in het volgende topic:
 
  • Leuk
Waarderingen: Arbitrator
Status
Niet open voor verdere reacties.