Louwe, en meteen een vraag ... :)

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

Ja, wat green zegt... 6 in lijn :p

Enne Groningen? Waar kan ik die Celica bewonderen? Kom ik wel een keer langs :p

6 in lijn bedoel ik natuurlijk! En ik laatst maar lachen toen ik een BMW met V6 plaatje zag lol! Nu doe ik`t zelf ook..

THanks Jedi, het aanbod is gelukkig vrij groot dus gaat vast lukken!

MLcoolJ, Nouja bijna groningen dan.. Aduard! Nu staat`ie overdag gewoon in groningen op industrieterrein driebond ;)

Aduard, daar wonen mijn ouders ook, kom daar regelmatig nog (zelf maar 1 jaar gewoond, kom van Ten Boer en Hoogkerk (geboren).

Als je een IS II ziet rijden weet je dus dat ik het ben ;)

Moet ik op een gele letten? :D

H? wat leuk zeg! Komt wel`ns vaker een IS voorbij maar vanaf nu zwaai ik naar iedere IS-rijder ok?? :)

Op een gele letten hoeft nog even niet... denk dat ik`r toch maar vanaf zie. De baas zorgt elke maand voor`n ruimer budget dus ik wacht wel even af nog.

precies geduld is een schone zaak! ;)

ik rijd meest van de tijd met me IS200 1 op 11 ong.

Op de parkeerplaats @centraalstaal.. waar tevens ook een andere mooie IS200 staat!

Louwe zei:
H? wat leuk zeg! Komt wel`ns vaker een IS voorbij maar vanaf nu zwaai ik naar iedere IS-rijder ok?? :)

Op een gele letten hoeft nog even niet... denk dat ik`r toch maar vanaf zie. De baas zorgt elke maand voor`n ruimer budget dus ik wacht wel even af nog.

Een IS diesel met een dubbele uitlaat volstaat. Als je die ziet in Aduard, ben ik het, 100% :D

Ik zal op een gele IS letten als ik er weer ben ;)

eisse je hoeft niet op een gele te letten :Pdat zegt die toch ook :D

Zwaai ook dan maar naar mijn vrouw of ik want we wonen in Leek en mijn vrouw werkt in Groningen. IS200 Sportcross :mrgreen:

Als je toch bezig bent met zwaaien, een blauwe Ct uit Ten Boer komt ook wel eens langs Centraalstaal. :hi:

PeterB zei:
Als je toch bezig bent met zwaaien, een blauwe Ct uit Ten Boer komt ook wel eens langs Centraalstaal. :hi:

De CT heeft de ramp in Japan overleeft, oa water, nu stroomt Ten Boer onder water...........

(ook exact de plek waar ik heb gewoond, ons land lag tegen het eemskanaal aan)

@Boudi, zolang ik nog geen papa ben hoef ik geen sportcross :)

Ben benieuwd wanneer er een topic komt van: "Celica-rijder blijft maar zwaaien bij elke lexus die`ie ziet"

Ik heb inmiddels een wensenlijstje trouwens:
- Rood/Oranje-achtig metallic of donkergrijs. Zwart of blauw mag eventueel ook maar heeft geen absolute voorkeur
- Sport uitvoering
- Half leder
- Handbak
- km-stand van rond de 150.000

Deze dus zo ongveer..

http://link.marktplaats.nl/516584737

ff sparen nog :)

Inspiratieplaatje:

5618374734_61300fc852_z.jpg