Louwe, en meteen een vraag ... :)

Ja, wat green zegt... 6 in lijn :p

Enne Groningen? Waar kan ik die Celica bewonderen? Kom ik wel een keer langs :p

6 in lijn bedoel ik natuurlijk! En ik laatst maar lachen toen ik een BMW met V6 plaatje zag lol! Nu doe ik`t zelf ook..

THanks Jedi, het aanbod is gelukkig vrij groot dus gaat vast lukken!

MLcoolJ, Nouja bijna groningen dan.. Aduard! Nu staat`ie overdag gewoon in groningen op industrieterrein driebond ;)

Aduard, daar wonen mijn ouders ook, kom daar regelmatig nog (zelf maar 1 jaar gewoond, kom van Ten Boer en Hoogkerk (geboren).

Als je een IS II ziet rijden weet je dus dat ik het ben ;)

Moet ik op een gele letten? :D

H? wat leuk zeg! Komt wel`ns vaker een IS voorbij maar vanaf nu zwaai ik naar iedere IS-rijder ok?? :)

Op een gele letten hoeft nog even niet... denk dat ik`r toch maar vanaf zie. De baas zorgt elke maand voor`n ruimer budget dus ik wacht wel even af nog.

precies geduld is een schone zaak! ;)

ik rijd meest van de tijd met me IS200 1 op 11 ong.

Op de parkeerplaats @centraalstaal.. waar tevens ook een andere mooie IS200 staat!

Louwe zei:
H? wat leuk zeg! Komt wel`ns vaker een IS voorbij maar vanaf nu zwaai ik naar iedere IS-rijder ok?? :)

Op een gele letten hoeft nog even niet... denk dat ik`r toch maar vanaf zie. De baas zorgt elke maand voor`n ruimer budget dus ik wacht wel even af nog.

Een IS diesel met een dubbele uitlaat volstaat. Als je die ziet in Aduard, ben ik het, 100% :D

Ik zal op een gele IS letten als ik er weer ben ;)

eisse je hoeft niet op een gele te letten :Pdat zegt die toch ook :D

Zwaai ook dan maar naar mijn vrouw of ik want we wonen in Leek en mijn vrouw werkt in Groningen. IS200 Sportcross :mrgreen:

Als je toch bezig bent met zwaaien, een blauwe Ct uit Ten Boer komt ook wel eens langs Centraalstaal. :hi:

PeterB zei:
Als je toch bezig bent met zwaaien, een blauwe Ct uit Ten Boer komt ook wel eens langs Centraalstaal. :hi:

De CT heeft de ramp in Japan overleeft, oa water, nu stroomt Ten Boer onder water...........

(ook exact de plek waar ik heb gewoond, ons land lag tegen het eemskanaal aan)

@Boudi, zolang ik nog geen papa ben hoef ik geen sportcross :)

Ben benieuwd wanneer er een topic komt van: "Celica-rijder blijft maar zwaaien bij elke lexus die`ie ziet"

Ik heb inmiddels een wensenlijstje trouwens:
- Rood/Oranje-achtig metallic of donkergrijs. Zwart of blauw mag eventueel ook maar heeft geen absolute voorkeur
- Sport uitvoering
- Half leder
- Handbak
- km-stand van rond de 150.000

Deze dus zo ongveer..

http://link.marktplaats.nl/516584737

ff sparen nog :)

Inspiratieplaatje:

5618374734_61300fc852_z.jpg