Louwe, en meteen een vraag ... :)

Gefeliciteerd met je mooie blauwe aankoop! De zwarte velgen maken de auto wel erg donker. :photo:
Ik heb de BC-set en die zijn gewoon erg goed. Je kan hem zo laag schroeven dat hij niet kan rijden, dus je kan je lol op. Have fun.

@The swede, tjah dat is wel zo maar ik ben wel iemand die nog even omkijkt na het parkeren, en laag is mooi.

Maar zo laag dat`ie niet kan rijden, nee .. dat hoeft voor mij niet. Ook zonde van m`n mooie lak op de voorbumper! Maar ik kan me voorstellen dat bepaalde schroefsets niet zo ver verlagen, heb liever wat speelruimte.

welkom hier supercharged????? vertel eens wat meer daarover btw raar kleurtje hoor :P

Nou leuk hoor zo`n lexus, stond vandaag alweer met brandende lampjes aan de kant van de weg. Halfgas wou wel, volgas niet. Uitgelezen bij de dealer: Gaspositiesensor... uiteraard brandden de lampjes toen niet meer. Ga ik vanuit m`n werk naar huis, zelfde probleem. Na het eten toch weer proberen, niks aan de hand!

Morgen maar naar de dealer, daar gaat m`n salaris weer :p

Als ik een andere lexusrijder langzaam door`t dorp zie rijden weet ik wie`t is dus :mrgreen:

Zolang`t geen al te oude man is dan, want die rijden ook nooit zo snel in hun Lexi

Ik heb een echte sleeper, totaal niet te zien dat ie snel is / oogt :D :D

Aan de foto te zien zal ik je wellicht niet zien, ik kom daar niet in de buurt.

Looooll Jeroen!! wahahahaha

Loewe, hoop dat het alleen dat is en dat het snel gefixt is!

Thanks!

Zaterdag even de multimeter erbij en ff meten. Tjah ben nog gewend alles zelf te doen (nouja, niet liegen, krijg ook erg vaak hulp!) dus ik breng`m naiiiit zomaar naar de dealer :) Scheelt toch weer een paar uur werkplaatstarief ^^

Hopelijk zondag even een shootje doen, kom ik dan met`n nieuw topic met alle ins en outs van dit monster. Want ?ls`ie rijdt.. oeeehhh!

T`is een handgeschakelde!

Nou vandaag even bezig geweest, zie hier de gasfabriek van een IS200 met niet 1, maar 2 gaskleppositiesensoren. Voor 1 van de 2 was het het makkelijkst het hele gasklephuis eraf te halen. Beide sensoren doorgemeten, weinig kunnen vinden alhoewel 1tje af en toe wat raar deed. Meetfout? Of echt fout? Lastig.. 1 sensor gemarkeerd en de sensoren omgewisseld. Testrit gemaakt en dat leek goed te gaan maargoed, dat kan maandagochtend weer anders zijn. Mocht`t nog steeds niet goed zijn hoop ik op een andere foutmeldig als eerst waardoor ik zeker weet dat het de sensoren zijn. Gezien het feit dat`t gewoon potmetertjes zijn ga ik er niet vanuit dat ze erg duur zijn.. en weet nu hoe ik alles uit elkaar krijg dus dat scheelt`n hoop!

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Tja hij heeft nog niet zo lang een Lexus, die jonge moet nog leren joh :P

Lexus laat me toch geen 100en euro`s betalen voor een stel potmeters? Hoop ik .. haha! En anders koop ik Koen z`n blok wel, krijg ik er ook een stel zuigers en krukas bij voor reserve :) Maargoed, als ik goedkoop wou rijden kocht ik wel`n nieuwe belastingvrije Kia Picanto.

We gaan`t zien, laat me m`n plezier niet bederven door`n sensor!

edit: Heb m`n profiel ook maar`ns even volledig ingevuld.