Louwe, en meteen een vraag ... :)

even je topic vervuilen... :P weet iemand zo de specs van de velgen van de grijze?
 
Ja mooi, die antraciet! Ik ga ook voor die look/stijl, maar volgens mij gaat iedereen dat nu doen, hahaha.
Specs vd velgen zijn er genoeg te vinden. Ik denk zelf dat het 18" is, in 8-9j.
Succes met je zoektocht..en met zwaaien...
:hi:
 
Ohjee, n?t `n afspraak gemaakt om over 2 week bij een andere jankende Is200 te kijken.. De verkoper kon helaas niet eerder, hopelijk houd`ie zich aan z`n belofte de auto voor me te laten staan..
 
Louwe zei:
Ohjee, n?t `n afspraak gemaakt om over 2 week bij een andere jankende Is200 te kijken.. De verkoper kon helaas niet eerder, hopelijk houd`ie zich aan z`n belofte de auto voor me te laten staan..
Succes :rulez: ...en probeer te slapen
 
Particulier inderdaad ...

Maar: Gister kreeg ik`n belletje, omdat`t postkantoor daar vrij vroeg dicht is moet`t s`ochtends geregeld worden dus kon het zaterdag a.s. ook..

Nog 2 nachtjes!
 
Welkom !

ls je toch een automaat gaat hebben, waarom het niet safer spelen en een IS 300 kopen?

Dan heb je meteen het vermogen van een 200 Kompressor zonder de nadelen van het "tunen" (betrowubaarheid, kats, etcetc) en met een motor die eigenlijk nog vroeger z'm koppel neerzet.

Bovendien verbruikt de IS300 echt niet veel. Wij doen voornamelijk locaal verkeer (veel start-stop wegens het drukke verkeer in Nice) en bergwegen en zelfs zo verbruikt hij gemiddeld maar 1 op 9 ? 1 op 10, ook al leg ik er wel goed de zweep op.
 
Wel, ik veronderstel dat een IS 200 Kompressor niet echt zuiniger gaat zijn om dezelfde prestaties neer te zetten.

Hoeveel heeft een standaard IS200 nodig?
 
Prachtig ! Proficiat!

Een handbak of automaat?

Nu die velgen weer OEM zetten en je hebt een mooie en stijlvolle understatement auto.
 
Ja echt `n geweldige wagen, volgens mij ook best snel alleen merk je dat niet zo! Vandaag natuurlijk wel eventjes af en toe wat open getrokken in de 2 en 3 maar hij rijdt het best als je gewoon lekker gaat cruisen.

Velgen zijn gecoat en zien er strak uit. Dat antraciet vond ik eerst niet zo mooi op de foto maar in het echt is het helemaal niet slecht.

Aanschaf nummer 1 wordt een schroefset, vind`m toch echt te hoog staan achter, en aangezien het een sportuitvoering is denk ik niet dat het qua comfort veel slechter wordt. Zit zelf te denken aan zo`n Tein superstreet met pillowball mount... maar dat is voor later. Eerst even genieten van deze wagen, want w?t een verschil vergeleken met m`n oude Celica!
 
Ik zou kijken voor een bc set Louwe! Ik heb ook een sport en met de bc is het prima te rijden.
 
Tjah ik zag ook ergens een groupbuy staan van die BC set hier, kan dat ding`n beetje laag?
 
Op de IS gen 2 kan ie zo laag dat ik niet wist hoe ik snel 'm weer wat omhoog moest krijgen ;)
 
Ik zou dat verlagen overlaten aan het plebs dat met BMW's wil rondparaderen. Deze wagen is perfect evenwichtig en als je er mee rijdt, dan zie je de buitenkant toch niet.

Tenzij je een gek bent die in z'n garage kampeert 's avonds om naar z'n auto te kijken, is er weinig aan. (Maar dan moet je hoogdringend een nieuwe vriendin)