LS 400 1994 luchtvering gelijk aan 1991?

JWR

Actief
4 jul 2011
104
0
0
Hoi allemaal,


Ik ben druk op zoek naar een vervangende luchtvering linksvoor onder mijn onlangs aangeschafte LS 400 uit 1994. Het toeval wil dat ik mijn eerste LS400 uit 1991 eerder dit jaar aan iemand heb verkocht waar ik misschien nog kan aankloppen voor een onderdeel. Hoe kom ik er achter of de vering uit een '91 past op mijn '94?

Anders misschien nog een goed adres in Amerika voor een nieuwe of gebruikte?

Vandaag had ik mijn auto met de neus boven de stoep geparkeerd. Dat was niet zo handig.. :( De neus linksvoor leunde op de stoep. Hoe eerder de luchtvering dus weer ok is, hoe beter. Dan kan het echte opknappen tenminste beginnen. Tot die tijd voel ik mij een beetje kreupel..

Bedankt voor jullie feedback.


Groet,

Jaap-Willem
 

frits06-24

Hoort erbij
27 sep 2013
60
0
0
Re: even voorstellen

ff kijken of het gaat
 

Bijlagen

  • leiding voorpoot.jpg
    leiding voorpoot.jpg
    447,2 KB · Weergaven: 48

frits06-24

Hoort erbij
27 sep 2013
60
0
0
Re: even voorstellen

begrijpt u wat ik bedoel?haal hier de juiste leiding maar uit,en... de lexus heeft hem niet eens plus hij kost meer dan 200 euro,dus ik ben erop aangewezen dat er iemand is ,die hem toevallig heeft liggen. frits
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Re: even voorstellen

Volgende lijstje weergeeft partnummers. Je moet kijken in het lijstje bij 'TUBE, HEIGHT CONTROL'. no 2, 3, 6 en 7. Daaronder staat het partnummer voor betreffende jaartal. Dat zijn dus de aansluitingen/leidingen die de schokdempers ingaan. De kunst zal worden er 1 te vinden...
 

Bijlagen

  • tube.JPG
    tube.JPG
    96,7 KB · Weergaven: 50

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Re: even voorstellen

Ja, mogelijk, maar daar heb je niet zoveel aan. Je moet een (luchtdruk)leiding hebben met koppelstuk of de juiste demper.. ;)

Overweeg misschien ook om de Lexus op termijn te voorzien van schokdempers met normale vering (conversie-set), aangezien op deze leeftijd de luchtvering een kwetsbaar en bijzonder prijzig iets kan gaan worden.
 

frits06-24

Hoort erbij
27 sep 2013
60
0
0
Re: even voorstellen

ja dat weet ik,het gaat mij erom dat ik nu die voorpoot hebt,en kan niet aan het koppelstuk komen,ik hoop dat er iemand is die mij daarmee kan helpen,met raad of waar ik die vandaan kan halen.frits
 

frits06-24

Hoort erbij
27 sep 2013
60
0
0
waar kun je zien of een voorpoot links of rechts is?ik kan er een kopen die onder mijn auto past,maar de sloperij weet niet of die linksvoor of rechtsvoor is?hij heeft ze uit dubai.zie foto.mvg frits
 

Bijlagen

  • Copy of vvv.jpg
    Copy of vvv.jpg
    350,6 KB · Weergaven: 53