- 24 nov 2014
- 38
- 1
- 8
Hallo mede-leden,
Ik heb alweer een jaar een probleem met mijn mooie Lexus LS 400 '94. Error 31 was destijds met een draadje via de odb uit te lezen. Code 31. Nieuwe MAF en nieuwe TPS...af laten stellen volgens Lexus procedure. Liep enkele dagen super, na wegzetten en volgende dag starten loopt hij veel te rijk en geen vermogen.....echt amper van zijn plek te krijgen! Het uitlezen van het motormanagement systeem is niet mogelijk, het motorlampje dat zou moeten gaan knipperen of een knippercode (bij error) geeft geen signaal. Andere systemen zoals bak en abs wel. Wie weet wat dit kan zijn? ECU? Heeft iemand ervari ng met dit probleem, zodat ik echt dingen uit kan sluiten ipv alleen maar swappen en proberen? Ik hoor het heel graag:rulez:
Ik heb alweer een jaar een probleem met mijn mooie Lexus LS 400 '94. Error 31 was destijds met een draadje via de odb uit te lezen. Code 31. Nieuwe MAF en nieuwe TPS...af laten stellen volgens Lexus procedure. Liep enkele dagen super, na wegzetten en volgende dag starten loopt hij veel te rijk en geen vermogen.....echt amper van zijn plek te krijgen! Het uitlezen van het motormanagement systeem is niet mogelijk, het motorlampje dat zou moeten gaan knipperen of een knippercode (bij error) geeft geen signaal. Andere systemen zoals bak en abs wel. Wie weet wat dit kan zijn? ECU? Heeft iemand ervari ng met dit probleem, zodat ik echt dingen uit kan sluiten ipv alleen maar swappen en proberen? Ik hoor het heel graag:rulez:

:car:
Zijn er meerdere mensen /auto's geweest met dit probleem GPS? Wat was toen de oplossing, of is daar gewoon alles geswapped? Ik hoor het wederom graag:thumbsup:
Hopelijk heeft een van jullie goede info.
Ik kan verder aan de afbeelding van jouw ecu zien dat dit hoogst waarschijnlijk de goede is, uiteraard ga ik morgenvroeg direct even i n de auto kijken om te zien wat het nummer is. Super dat ik de ecu kan lenen om eea uit te sluiten. Ik heb inmiddels een hele map aangelegd met data, schema's en foto's van de ls 400 first gen. Wanneer de ecu van jouw toch niet de juiste blijkt te zijn, heb ik alleen nog een duidelijke foto nodig die ik aan een ecu revisie bdrijf kan laten zien samen met alle andere info in de link die jij hierboven hebt geplaatst. die info hed ik namelijk al eerder voorbij zien komen en dat zit ook allemaal netjes in de map. Op deze manier kan ik een bedrijf de opdracht aanbieden om op professionele wijze de ecu op de correcte wijze met exact de goede condensatoren te reviseren en uiteraard ook visueel te laten checken. Ik maak dus heel graag gebruik van jouw aanbod!:thumbsup::thumbsup: Hoe kan ik je bereiken om eea te bespreken? Ik hoor het graag.