Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het is alweer krap een jaar geleden sinds de laatste post, hoog tijd voor een update!
Sindsdien eigenlijk vrij weinig meer aangepast aan de auto, enkel wat details. De auto had al aardig wat kilometers gelopen maar dit merkte nergens aan, alleen de bestuurders stoel had instapschade. Daarom opzoek gegaan naar een andere stoel, echter moest deze wel in de goede kleur zijn en hadden de meeste exemplaren last van het zelfde euvel. Uiteindelijk is er een passagiers stoel uit een Engelse LS in gekomen, deze was natuurlijk veel minder gebruikt. Goed te merken aan de stevigheid van het schuim.
Verder afgelopen jaar aantal meetings langs geweest, komen altijd leuke kiekjes uit:
Japfest Zandvoort
Cars and Coffee Twente
Japfest Assen, met zijn neef uit het verre oosten, de Toyota Celsior:
Na 1,5 jaar elke dag nog schik van de wagen, als hij staat te wachten aan het eind van de middag:
Een setje winterbanden in de juiste maat vinden viel nog niet mee, en aangezien de huidige winterbanden nog zo goed als nieuw waren toch maar even door gebikkeld op de originele wielen. Vorige week de zomerwielen er weer op, totale transformatie van de auto. Wielen maken de auto:
En dan nog een leuk nieuwtje: de LS heeft er een broertje bij gekregen!
Leuke gelijkenissen: Hij is ook blauw, ook van de 2e generatie en ook links gestuurd
Ik was al een tijdje aan het kijken naar een project auto voor erbij, en toen deze SC400 op mijn pad kwam kon ik hem niet laten staan.
Meer hierover in zijn eigen topic: Mr. Dynamite's SC400
Hey Wander lekker bezig,strakke mods. Als je tijd hebt morgenmiddag,kom ff langs bij wasboxen naast Honda scholing in Almelo, wil je ride wel ff bewonderen en ff wat bijkletsen. Gr .