MrDaniel's ( vriendin ) Lexus IS200

Frank2b

Heel actief
12 jul 2017
787
444
63
Toch denk ik dat je als DRL misschien beter een keuze kunt maken: óf de angel eyes, óf de horizontale led-strip. De styling van beide elementen past niet bij elkaar, de angel-eyes zijn dunne doorlopende lijntjes en dat past goed bij de lijnen van de IS, maar de horizontale leds vormen een dikke onderbroken lijn, beetje als een lichtslang. Dat laatste detoneert een beetje met de scherpte van de Lexus-styling. Mijn tip zou zijn de angel-eyes te handhaven als DRL en de horizontale leds niet te gebruiken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Henri27

Arno

Hoort erbij
15 aug 2020
88
35
18
Vind de koplampen ook niet verkeerd, alleen die angel eyes zijn net iets te veel imo maar passen dan ook wel weer bij de 'Altezza style' achterlichten.
 

robtp09

Heel actief
4 mei 2020
576
1
375
63
Mooie lampen, super strak, maar die ledlijn onderin is wat mij betreft teveel, angel eyes alleen is mooier.
 

Lexpeter

Actief
14 aug 2018
412
148
43
Mooie lampen, super strak, maar die ledlijn onderin is wat mij betreft teveel, angel eyes alleen is mooier.
Zeker mee eens. zou de ledlijn smaller zijn en minder onderbroken dan was dit zeker ook mooi geweest. beide is naar mijn idee teveel van het goede
 

MrDaniel

Actief
13 dec 2015
414
173
43
Ennnnnnnnnnnnn daar zijn we weer !!

Dit keer weer een ''look'' update.

De uitlaat was al vanaf het begins af aan een doorn in me oog. Her sierstuk wat er op zat glom totaal niet meer en was aan de roestige kant. Na lang zoeken voor een mooi sierstuk kwam er ineens een originele Lexus IS200 TTE uitlaat op mijn pad. Precies wat ik zocht. Toch een iets grotere pijp zonder dat het meteen naar een Honda klinkt. Wel was er nog even werk aan de uitlaat om hem weer in mijn ogen netjes te krijgen.

20210414_122338.jpg

Zoals je ziet is hij al behoorlijk gebruikt maar nog negens doorgeroest o.i.d

20210414_122440.jpg

Ook het sierstuk had zijn glans totaal verloren.

20210414_123930.jpg

Zoals jullie mij natuurlijk kennen gaan we dit eerst aanpakken voordat de delen gemonteerd worden onder de auto.
20210414_134115.jpg

Na het schuren van alle delen heb ik hem in de hittebestendige lak van Hammerite gezet die ook nog eens ''roest voorkomt''

20210414_134120.jpg

Niet alleen de boven en onderkant wordt netjes gespoten maar ook de zichtbare delen van einddemper worden netjes behandeld. Hier is helaas wel hele rare schade zichtbaar maar dit zijn gelukkig alleen deukjes.

20210414_165923.jpg

Na het spuiten van de demper gaan we natuurlijk ook het sierstuk weer netjes maken. Deze heb ik eerst helemaal afgenomen met ontvetter. Vervolgens gekleid om hem daarna in 2 stappen te poetsen met dit als resultaat:

20210414_171459.jpg

Nog niet 100% maar zeker een flinke verbetering. Ook heb ik meteen binnen in de pijp alles schoongemaakt en ook het sierstuk weer (voor zover mogelijk ) weer netjes kunnen krijgen.



20210414_171505.jpg

Na de zichtbare delen wordt natuurlijk ook de onderkant aangepakt. Ondanks de schuurschade is het toch wel wat beter geworden.

20210414_165550.jpg


20210414_172505.jpg


En uiteindelijk het resultaat. Uitlaat moet nog wel netjes recht opgehangen worden maar door tijdsgebrek hangt hij er in iedergeval alvast onder.

1/2
 
  • Leuk
Waarderingen: D43m0n en Higgie