Nathanaels GS300

nice! stuur me eens je adres van je garage man, ik wil steeds langsrijden maar ik heb je adres niet...
 
Kijk eens aan, klote van de problemen... Maar een goed moment om er iets geks van te maken! Succes en keep us posted!
 
Alvast een turbo geregeld, net opgehaald.

Het is maar een kleintje ;)

20022012036.jpg

20022012039.jpg

20022012040.jpg
 
lol wut whahahah ik kom snel langs! Deze week/weekend gaat het niet meer lukken... komende week wel weer!
 
Op welke druk ga je rijden? En is deze turbo niet overdone? Aan de andere kant staat zo'n blok Anabole wel gaaf onder de kap
 
Er komt een GTE koppakking tussen en de begindruk zal rond de 0.6-0.7 bar zijn.

In theorie dus rond de 350 pk (1 bar is een verdubbeling van het vermogen)
 
Dat worden mooie cijfers....

Moet je verder niets vervangen in het motorblok, andere zuigers, kleppen, nokkenassen,.... of zijn dat upgrates?

Enkel turbo, spuitstuk, intercooler, koppakking?


Op onze keuring zullen ze ons zien komen :roll:
 
volgens club na-t tot 400 pk zijn er geen aanpassingen nodig.
Zal dit misshien zoetjes aan wel doen, eerst maar kijken hoe dit bevalt, mijn moeder moet er btw ook af en toe mee kunnen rijden.
 
Komt wel een aardig turbo gat, maar wanneer die komt........ :D
Dus snelle 0-100 sprint gaat het niet worden maar wel snellere 100-200.
 
Het GE blok kan inderdaad 400-450pk (whp) aan zonder grote aanpassingen. Het probleem is de transmissie. Die laat het weten aan 350whp. 400whp zou gaan als je niet "WOT" bij het schakelen. Maar je blijft beter op 350whp met een standaard transmissie.
 
Vandaag weer een paar kleine dingetjes gedaan.

zo ben ik begonnen (om 18:00)
11032012007.jpg


bump los.
11032012010.jpg

misschien toch iets te laag??
11032012009.jpg


radiateur los, zeker 1 van de makkelijkste ooit.
11032012012.jpg


uitlaatspruitstuk
11032012013.jpg


11032012014.jpg

Aha, vandaar de foutcode: Milfunction catalytic converter.

Kiekeboe....

11032012017.jpg

11032012022.jpg

11032012019.jpg

11032012018.jpg

11032012016.jpg


Big ass turbo :D :) :D
 
Tussendoor:

Uitlaatspruitsukken in stukken gezaagd.
Hier word er 1 groot spruitsuk van gemaakt waar de turbo op komt.
Hopelijk eind van deze week klaar.

12032012028.jpg


Er moet wel eenm GROTE steun voor de turbo komen, want het spruitstuk zal anders zeker gaan scheuren.
Gwicht ligt ongeveer rond de 15 kg denk ik. in elk geval net zo zwaar als een volle doos met druivensap van de aldi.

12032012029.jpg



Vandaag een klein probleempje onstaan met het volgende voertuig.
12032012030.jpg


En bedenk nu dat alle ramen en deuren dicht zijn en de sleutel in het contact zit. :(