Re: Nieuw forumlid stelt zich voor.
De laatste tijd ben ik hier niet echt actief geweest, ben meer bezig met mijn hobby-auto(Honda S2000).
De Lexus is de winter goed doorgekomen en ook een nieuwe APK was geen enkel probleem.
Hoewel ik de 16inch winterwielen heel mooi vond staan onder de Lexus heb ik toch maar besloten de OEM 17inch terug te monteren. Heb nog even gedacht deze antraciet te spuiten maar de voorbanden waren nog zgan en dan blijf ik bezig met banden (de)monteren.
De achterbanden waren aan vervanging toe en dat zijn Dunlop Sportmaxx TT banden geworden, een prima band vind ik.
De meeste kilometers worden door mijn vriendin gereden, ze zit in principe door heel NL maar haar laatste klussen zijn toevallig wat meer in de buurt maar altijd nog +/-60km enkele reis waardoor de motor gelukkig lekker op temperatuur komt ipv steeds hele korte stukjes.
Ik weet de recente kilometerstand niet maar vanaf januari is er schat ik zo'n kleine 15000km zonder problemen in gereden.
Toch overwegen we de Lexus in te ruilen of te verkopen aangezien mijn vriendin graag een cabrio wil rijden voor woon/werk verkeer.
Ze kan in principe ook de S2000 wel eens nemen maar die is zeker na de montage van een schroefkit niet echt comfortabel genoeg om relaxt te reizen. Voor een dagje fun is de S2000 schitterend maar dan rijdt je met een andere instelling, bovendien mag de S2000 niet in de pekel komen van mij.
De volgende auto zal dus geen Lexus worden, want de SC is te duur in aanschaf en onderhoud en de IS 250 C vinden we niet echt mooi.
We zijn nog aan het brainstormen wat we doen, een goedkope cabrio kopen en de Lexus houden voor de winter is ook nog een optie...............