Of je het mooi vindt of niet, een A5 ziet er toch wel wat moderner uit dan een IS200 van bj.2000 vind ik en dat is toch logisch ook?!
Het is juist een compliment voor de Lexus dat ik die leuker vind qua beleving!!!
Beleving speelt bij mij een grote rol wat auto's betreft en daarbij ben ik niet merkentrouw, naast de IS200 hebben we een Audi
A4 3.0 V6 cabrio en een Honda S2000.
De A4 is leuk omdat het een cabrio is en vanwege de 6-cylinder en de S2000 is pure fun op wielen!!!
De IS200 heb ik destijds gekocht toen mijn vriendin haar leaseauto moest inleveren en we snel een alternatief moesten hebben. Toevallig had een collega van mij de IS200 te koop wegens aanschaf van een IS250(heeft hij inmiddels ingeruild voor een Auris Hybride).
Aanvankelijk reed mijn vriendin de meeste kilometers in de IS200 maar nu ik er zelf wat meer in gereden heb, ga ik me steeds meer aan de auto hechten en daarbij speelt de 6-cylinder een grote rol. Vorige week kreeg ik een Honda Accord Tourer 2.0 4-cylinder mee van de garage waar ik klant ben, alles erop en eraan maar mede door het ontbreken van een mooi motorgeluid te saai voor mij.
Niet dat ik hem nieuw zou kopen, te duur voor mij, maar de nieuwe GT86 van Toyota en de Subaru versie daarvan zouden wel weer eens hele leuke auto's kunnen zijn qua beleving. Qua prestaties op papier langzamer dan veel voorwielaangedreven hothatch's maar FUN met hoofdletters net als bij de S2000.