Onderhoud bij dealer

AvP

Hoort erbij
21 sep 2014
33
0
6
Nu moet/mag ik straks in januari voor de eerste beurt voor mijn LBX naar Breda. Schijnt maar een anderhalf uur te duren dus geen recht op red carpet. Alleen om ‘even’ op en neer te rijden vanuit Tilburg, en dat is nu al gauw bijna 2u met al dat verkeer, daar heb ik eigenlijk geen trek in. Is of zijn er alternatieven die ik mis? Of is dit gewoon zoals het is? Dat is natuurlijk ook een antwoord. Ben al helemaal niet meer blij met Louwman, te onpersoonlijk geworden nadat a: Van Dorst stopte en b: de verhuis doorging, wat een saaie locatie voor Lexus begrippen, maar dat ter zijde. Ben wel bij Toyota Tilburg binnengestapt (ook Louwman🙈), maar de bonenkoffie was al op, niemand die me aansprak en na een kwartier navraag gedaan en die persoon begon al meteen over Lexus service met die pas die je krijgt en dergelijke, hebben hun geen recht op om die uit te delen dus die verwees me terug naar Lexus terwijl je op de site van Louwman anders leest. Maar daar ga ik dus al vanwege de verwarring niet heen.

Lees graag of er andere opties zijn.

Mvg Werner LBX Cool.

Misschien is Eindhoven een optie? Eindhoven is niet zo heel ver van Tilburg vandaan. Ik ga zelf akltijd naar Lexus Eindhoven en dat bevalt me heel goed.

Misschien is Eindhoven een optie? Eindhoven is niet zo heel ver van Tilburg vandaan. Ik ga zelf altijd naar Lexus Eindhoven en dat bevalt me heel goed.
idem.

Tweetal keren bij Lexus Eindhoven geweest en geen enkele reden tot klagen.

De eerste keer heb ik de TMPS sensoren (lampje in dash bleef aan) laten inlezen
Tweede bezoek: Ik kreeg een LBX mee de 75k beurt.

Bij die beurt ook aangegeven dat ik andere motorolie wilde : Die Lexus voorschrijft namelijk...
En dat ze de auto niet hoefde te wassen. En of er specifiek naar de bestuurdersdeur konden kijken, die kraakte/knakte lichtjes bij het openen.
* Alles netjes uitgevoerd.

• Leuk
Waarderingen: Raymond Schrave
Is wel zeker zo ver als Breda, en het verkeer is vergelijkbaar (ochtendspits richting Eindhoven 😳 , avondspits richting Tilburg 😳).
Of je rijdt lekker binnendoor.

Jullie weten dat ik niet zo slim ben, dus ik vraag het maar even.
Een beurt is toch altijd in no time gedaan? Waarom krijg ik dan altijd "gratis" een leenauto in Breda? Zelfs toen mijn oude LS 600h hier bij Louwman Toyota in m'n dorp onderhoud had kreeg ik een dikke Aygo en C-HR mee, alles gratis. (minus benzine dacht ik.)

Dan zijn ze flexibeler in het door de dag inplannen van de klus en beschikbaarheid van monteurs … zonder de druk van “dat er een klant de koffieautomaat leeg zit te drinken”.

Dan zijn ze flexibeler in het door de dag inplannen van de klus en beschikbaarheid van monteurs … zonder de druk van “dat er een klant de koffieautomaat leeg zit te drinken”.
Ja, maar da's bij @AvP toch ook?
Ik breng m'n karretje 's ochtends en tegen de avond haal ik 'm weer op.
Of is de beurt bij een bijna nieuwe LBX binnen een paar minuten gedaan? Dan snap ik het wel dat je even moet wachten.

In Breda kreeg ik bij iedere beurt een gratis leenauto mee, hoefde niet eens afgetankt/opgeladen te worden. Ook bij een kleine beurt.
Auto gaat dan in de dagplanning. Dus 's ochtends brengen en dan 's middags de brug op. Wachten kan ook, maar is lastiger in te plannen.

Ik breng mijn NX zelf naar Louwman Utrecht. s’morgens brengen en tegen 16.00 uur weer ophalen. Krijg dan ook leenauto ‘s mee. Een ES, UX en een LBX . Dat is dan een gelegenheid om eens een andere Lexus te rijden. Alleen effe aftanken. Daar sta je dan 6 euro af te rekenen. :ROFLMAO:
De eerste keer heb ik de NX laten ophalen en brengen. Tja, was toch niet zo mijn cup of tea.

Ik blijf erin zitten, ook wanneer ie op de hefbrug omhoog gaat.
Ik kan zo namen van monteurs, werkzaamheden, de duur daarvan, etc. niet op mijn iPad , maar op papier noteren.
Ik kan op ieder blaadje de dealerstempel laten zetten.
Zo’n geschiedenis/logboek is waardevermeerderend, … Lexus-rijders vinden dat belangrijk. 😉😁

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: quattrootje en Lexy
Een beurt is toch altijd in no time gedaan? Waarom krijg ik dan altijd "gratis" een leenauto in Breda? Zelfs toen mijn oude LS 600h hier bij Louwman Toyota in m'n dorp onderhoud had kreeg ik een dikke Aygo en C-HR mee, alles gratis. (minus benzine dacht ik.)
Dit verhaal klopt maar eindigt ook meteen met Louwman. Nu krijg je een telefonist aan de lijn die niet eens in Breda zit. Die kijkt in hun planning en that’s it tegenwoordig. Geloof me ik heb hierover ook mijn beklag gedaan dat dit altijd kon maar dat tijden veranderen.

Is wel zeker zo ver als Breda, en het verkeer is vergelijkbaar (ochtendspits richting Eindhoven 😳 , avondspits richting Tilburg 😳).
Of je rijdt lekker binnendoor.
Inderdaad, en Breda binnendoor is voor mij nog te doen. Eindhoven binnendoor is hel, laat staan de A58🙈

Ik maak m'n afspraken online, zonder telefoon, gewoon aanvinken op de kalender bij lexus.nl wanneer en of je vervangend vervoer wilt en bijzonderheden (APK, alarm certificeren etc.)
Supermakkelijk!

Gratis, als in dat je dat niet terugziet op de factuur zal je bedoelen.😃