Nu moet/mag ik straks in januari voor de eerste beurt voor mijn LBX naar Breda. Schijnt maar een anderhalf uur te duren dus geen recht op red carpet. Alleen om ‘even’ op en neer te rijden vanuit Tilburg, en dat is nu al gauw bijna 2u met al dat verkeer, daar heb ik eigenlijk geen trek in. Is of zijn er alternatieven die ik mis? Of is dit gewoon zoals het is? Dat is natuurlijk ook een antwoord. Ben al helemaal niet meer blij met Louwman, te onpersoonlijk geworden nadat a: Van Dorst stopte en b: de verhuis doorging, wat een saaie locatie voor Lexus begrippen, maar dat ter zijde. Ben wel bij Toyota Tilburg binnengestapt (ook Louwman
), maar de bonenkoffie was al op, niemand die me aansprak en na een kwartier navraag gedaan en die persoon begon al meteen over Lexus service met die pas die je krijgt en dergelijke, hebben hun geen recht op om die uit te delen dus die verwees me terug naar Lexus terwijl je op de site van Louwman anders leest. Maar daar ga ik dus al vanwege de verwarring niet heen.
Lees graag of er andere opties zijn.
Mvg Werner LBX Cool.
), maar de bonenkoffie was al op, niemand die me aansprak en na een kwartier navraag gedaan en die persoon begon al meteen over Lexus service met die pas die je krijgt en dergelijke, hebben hun geen recht op om die uit te delen dus die verwees me terug naar Lexus terwijl je op de site van Louwman anders leest. Maar daar ga ik dus al vanwege de verwarring niet heen. Lees graag of er andere opties zijn.
Mvg Werner LBX Cool.

, avondspits richting Tilburg