Phaebo IS200 Supercharged

Normaal gesproken op een is300 zou de uitlaat precies gelijk uit komen met de bumper. Omdat de is200 een iets kortere achterbumper heeft dan de is300 steekt de uitlaat achter een stukje uit. Een klein stukje uitsteken vind ik wel mooi maar naar mijn idee steekt hij iets te ver uit. Ik denk als ik de pijp aan de voorzijde van de einddemper een stukje inkort dat de demper in zijn geheel iets naar voren komt dat het geheel er net wat strakker uit ziet. Maar daar moet ik nog even over na denken hoe ik het ga doen. Het zal wel rvs gelast moeten worden omdat het anders over een tijdje zal gaan roesten en dat zou zonde zijn.
 
Jammer dat ze niet specifiek voor is200 hebben,maar k zal het persoonlijk ook inkorten.. Je kan het anders ook lassen en behandelen met zinkspray..

suc6
 
weer een prachtige glimmende uitlaat er onder hangen!

die ik er onder heb hangen is volgens mij voor een sportcross bedoeld. Vind ik persoonlijk ook wel wat hebben
 
ja die van jou steekt ook wat ver uit. Dat had ik al eens in het echt gezien. Het punt is die van jou zou je makkelijk een stukje van het eindstuk af kunnen slijpen dat het nog steeds mooi is. bij mij gaat die niet omdat het eindstuk wat korter is. Dan word het een erg kort eindstuk. Ik zal hem dan voor de einddemper moeten inkorten maar voorlopig houd ik het eff zo.
Of opzoek naar een is300 bumper in zilver haha
 
hier nog wat fotos van het resultaat. ( sorry auto was niet gewassen )

190BFFA0-F436-4147-8C2D-094800DA0B13.jpg

6156DCA9-7E43-43D1-B543-3D268A7597CD.jpg
 
Thanks! En ik ben wel van plan om naar de club meet te gaan dus dan kan je hem in het echt zien.
 
Nou toch maar besloten om de uitlaat wat in te korten. Doordat de uitlaat vrij groot is en zo ver uitsteekt vind ik het niet echt zo mooi staan.
De uitlaat stak bijna 9 cm achter de bumper uit. Nu een stuk ingekort nu steekt die op het verste stuk nog maar 4 cm naar achter. Stuk netter naar mijn mening.

8A4B65F8-BAB4-4081-8038-AE6A168AB40C.jpg


D0D385AD-9FA3-4D9C-B942-C8FB8153D3C7.jpg


E74464C8-E102-4A6D-BFF1-CAC36AC1D710.jpg
 
Heb voor de einddemper een stuk van de pijp ingekort en de 2 delen met een uitlaat mof weer aan elkaar gemaakt.
Zit vast als een huis en dit was de makkelijkste oplossing.
Dacht eerst dat ik niet genoeg lengte had om het zo op te lossen maar is nu toch gelukt. Vind het nu een stuk beter staan. Klein beetje uitsteken is wel mooi maar zo ver vond ik niet mooi
 
Pijp zou inderdaad voldoende in de uitlaatmof moeten zitten voor de stevigheid lijkt mij.
Dat is dan nog wel even een hersenbreker geweest.