j2jedi
Stamgast
- 28 okt 2011
- 1.092
- 10
- 38
Vette $h!t Kudo's to you!
Ik zou inderdaad naar de vorige bank gaan om het verschil te kunnen zien, maar toch niet zomaar uitgaan van de eindcijfers als bragging rights.
De vraag is namelijk: welke bank staat verkeerd afgesteld? Deze of de vorige?
Meestal hebben de tuners die gekoppeld zijn aan race teams de beter afgestelde rollenbanken, denk ik. Misschien zo een tuner zoeken?
En dan nog: wat zijn de omgevingsomstandigheden? Wat was je bandenspanning? Heb je andere banden? Status van je onderdelen? Benzine? etcetc.
Het blijven in mijn ogen indicatieve waarden die je meet, omdat de meting op een bepaald moment in de tijd van vele factoren afhankelijk is.
Succes met de rest van je project. Mooie vacuum-oplossing trouwens :thumbsup:
Ik zou inderdaad naar de vorige bank gaan om het verschil te kunnen zien, maar toch niet zomaar uitgaan van de eindcijfers als bragging rights.
De vraag is namelijk: welke bank staat verkeerd afgesteld? Deze of de vorige?
Meestal hebben de tuners die gekoppeld zijn aan race teams de beter afgestelde rollenbanken, denk ik. Misschien zo een tuner zoeken?
En dan nog: wat zijn de omgevingsomstandigheden? Wat was je bandenspanning? Heb je andere banden? Status van je onderdelen? Benzine? etcetc.
Het blijven in mijn ogen indicatieve waarden die je meet, omdat de meting op een bepaald moment in de tijd van vele factoren afhankelijk is.
Succes met de rest van je project. Mooie vacuum-oplossing trouwens :thumbsup: