Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nou eff een update hoe het afgelopen is met de koppeling van techniclutch. Helaas nadat ik de koppeling terug gestuurd heb helemaal niks meer gehoord van techniclutch. Meerdere keren gemaild maar helemaal geen reactie. Toen heb ik er een zaak van laten maken bij paypal rn heb ik alle informatie en verzend gegevens moeten geven en eindelijk na een maand toch gelijk gekregen en heeft paypal het geld van de rekening van techniclutch naar mij terug gestort. Ben dus ook erg blij met de service van paypall. Inmiddels heb ik nu een koppeliing via biesheuvel motorsport binnen gekregen. Binnen 2 weken was die er. Het is een helix koppelingset met versterkte drukgroep met een helix organische koppelingsplaat. Deze voelt gelijk al sterker aan. Trapt ietsje zwaarder In dan origineel maar grijpt een stuk sterker aan en rijd verder gewoon soepel net als origineel. Maar deze kan het vermogen van mijn auto dus wel aan. Slipt niet door.
Ja ben echt blij dat ik me gekd terug heb gekregen. Kostte inderdaad een hoop werk en gedoe om het voor mekaar te krijgen. Al met al ben ik nu blij dat ik een helix koppelingsset heb wel wat duurder maar nou weet ik in iieder geval dat het goed spul is. Heeft zich namelijk al op meerdere is200 met compressors bewezen.
Echt super bezig, dit soort gebruikers was ik ook gewend op het Coup? forum, en maken het forum bestaanswaardig, echter jammer dat ik zo ver moet door bladeren om op pag.17 te komen
haha ja als je het hele project wilt zien moet je alle paginas door scrollen
Verder nog een paar kleine updatejes.
Heb mijn remklauwen eerder al gereviceerd maar nu was de verf niet helemaal mooi meer nu dus allemaal weer een nieuw likkie verf gegeven.
Ook een blauwe olie vul dop gescoord met een TRD logo erop.
Ja precies ik blijf altijd bezig. Tot nu toe elke auto die ik had kon ik niet van afblijven. Ookal is de auto goed dan verzin ik altijd wel weer iets om te doen. Vind het gewoon leuk om aan me auto te sleutelen. Zo blijft het ook leuk om in de auto te rijden! En als ik eff niks heb dan sleutel ik wel weer aan de auto van me vriendin
klein updateje maar voor mij een hele grote.
Op de meeting heb ik wat inspiratie opgedaan nadat ik met de LS400 Turbo had meegereden. Deze auto liep echt waanzinnig en daar ik merk dat mijn auto te veel modificaties heeft aan de motor dat de originele ECU het niet helemaal lekker meer kan afregelen heb ik toch maar besloten een andere motormanagement in mijn auto te zetten.
Heb op aanrader contact opgenomen met Sky-enginering en tot de conclusie gekomen dat er een E-manage Ultimate Piggy back ECU in de auto gaat. Deze zal ook door Sky-enginering worden geinstalleerd en volledig afgesteld worden op de vermogens bank.
In verband met dat ik nog op vakantie ga enzo zal dit in September ongeveer gebeuren. Dan zal ik pas echt zien wat er uit mijn motor te halen valt met mijn huidige setup. Ik hoop dan ergens tussen de 250-260 pk uit te komen en dan wat meer koppel door de juiste afstelling. Ook zal het verloop van de vermogens lijn een stuk mooier worden. Er zitten hier en daar nog wat dipjes.
Ik wist het... Ik denk die is iets van plan na zijn rit in de LS400 Turbo. Echt geen kleine update hoor. Is het een Greddy... Heeft dit bedrijf de LS400 Turbo ook gedaan ?