project is 250

Bob2move

Actief
13 aug 2011
165
0
16
Zaterdag begonnen met mij eerste project,
Ik heb xenon ingebouwd en led in de stadslichten en led in de mistlampen en ook meteen nieuwe grootlicht lampen gemonteerd en als finishing touch nieuwe ventieldopjes :D :D .
Ben begonnen met de mistlampen,dit is wel goed te doen.
Daarna begonnen met de xenon en stadslichten en grootlicht.Hierbij moet het e.e.a gedemonteerd worden maar is ook goed te doen.Het meeste waar ik last van had was de xenonlamp aan de bestuurders kant in de fitting te krijgen..........dit was wel even wat minder.Had wel de pijp van de ruitenwissertankje gedemonteerd maar dan is de ruimte nog beperkt,maar uiteindelijk en met wat geduld is het toch gelukt. DSC_0108.JPG.

Ik vind het xenon erg mooi staan maar of het nu echt veel meer licht geeft....hmmm,ook de led in de mistlampen staan mooi,alleen de stadslichten vallen bijna niet op,deze mogen wel wat meer te zien zijn,ga hier nog andere in doen denk ik....
Wat de xenon verder betreft,ik reed gisteravond achter een kennis van mij en die zij later wat heb jij een k*t licht zeg ..cache_00000132e596792123b.jpg..heel irritant,dit is dus jammer en heb de lampen nog wat meer naar beneden gesteld,dus nog minder licht nu....


Maar misschien is het ook nog wel even wennen voor mij.......wacht nog even af....DSC_0103.JPG


Het volgende project is al in bestelling en wel een Flyaudio unit...... :mrgreen:
En nog een keer een intake en ander luchtfilter...
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Kijk dat maakt een auto zo veel netter, Xenon rules :rulez:



gr. koen
 

Olympus

Actief
27 mrt 2011
178
0
0
Heb ook een flyaudio unit besteld.. Wordt later deze week verwacht...
Ik vermoed dat je het zelf gaat inbouwen, net zoals ik (ga proberen).
Ga je ook een camera zetten van de eerste keer??? Ik ga het later doen...
Als ik daarmee gedaan heb ga ik de binnenverlichting proberen te verbeteren met leds.
Wat ben jij nog van plan ??
Mooie auto trouwens.
 

Bob2move

Actief
13 aug 2011
165
0
16
Ja Olympus,
Ik ga ook de Flyaudio unit zelf in bouwen(ook proberen),en ja ik ga ook gelijk de camera inbouwen.
Lijkt me al met al nog wel een hele klus maar we zien wel.
Ik wil ook nog leds in mijn binnenverlinchting maar weet nog niet welke ik moet nemen.
verder wil ik er nog een andere intake + lichtfilter in zetten maar heb daar geen haast mee en verder nog een set winterbanden,maar wet ook nog niet hoe en wat.
En voor de rest zie ik het nog wel.....
Maar ben wel benieuwd naar de flyaudio........
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
bob2move, volgens mij heeft Alan ook leds aan de binnenkant gedaan, ook in zijn spiegels (puddle lights) ziet er gelikt uit! Stuur hem anders een pm!
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Dat de lichtopbrengst minder is heeft met de kleur van jouw xenon te maken. Als ik de foto enigzins kan inschatten zit je tussen de 6000-8000 Kelvin. Zeker in de regen en in wintercondities is het zicht daarvan gewoon minder goed.

Wat Alan doet en wat ik ook ga doen is wisselen tussen winter en zomer. Op dit moment heb ik ook 6000K en is de lichtopbrengst slecht, met name in natte condities. Maar het staat mooi ;)

Deze winter gaat mijn 4300K weer terug.
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
nogmaals, bestaat er geen 5000K xenon lampen voor een Lexus?
Hoef je niet zo moeilijk te doen met winter en zomer en heb je ook geen blauw/paars licht, maar het meest witte licht vergelijkbaar met daglicht.
(want dat viel mij de vorige keer nog op toen ik je 's avonds voorbij reed.. ik kon je er zo tussenuit halen, omdat je licht meer "paars" was dan de overige auto's welke er reden).
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Daglicht (midden van de dag, 5000k) geeft niet per definitie beter zicht. Iets geler schijnt een iets beter zicht in donkere en/of natte condities te geven, vandaar dat je vaker de keuze in de noordelijke landen vaak voor 4300k ziet.
 

Bob2move

Actief
13 aug 2011
165
0
16
Vandaag de auto geclayed en in de was gezet.........was nog mooi weer om dit ff te doen.
Dus de hele dag met de auto bezig.........de vrouw jaloers ........ik zei ach jij mag de ramen wel doen :D :D (geintjuh)......DSC_0210.JPG
 

Bijlagen

  • DSC_0242.JPG
    DSC_0242.JPG
    480,5 KB · Weergaven: 49

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
TX, dat ga ik dan ook maar uitproberen. Goede voorbeelden doen volgen :rulez:
 

Bob2move

Actief
13 aug 2011
165
0
16
Deze week mijn Joe-z intake en F-sport filter thuis gekregen(met dank aan Jelmer).
En natuurlijk gelijk ingebouwd,en ik moet zeggen dit is leuk :D .
Heb nu een leuke hoorbare sportieve brom vanaf ong.3500 rpm.
Ook is het verschil voelbaar,pakt iets eerder op en trekt lekkerder door......een leuke update dus
 

Bijlagen

  • DSC_0386.jpg
    DSC_0386.jpg
    71,2 KB · Weergaven: 46

Bob2move

Actief
13 aug 2011
165
0
16
Gister mijn set winterbanden opgehaald,gekocht op mp.....
Met michelin alpin 225/45/17 en met nog +- 7 mm profiel.....
1 velg zit corrosie op en wil ik iets bijwerken (graag tips),......
 

Bijlagen

  • DSC_0387.jpg
    DSC_0387.jpg
    78,1 KB · Weergaven: 50