project is 250

Dit lijkt idd micooij,maar ze zijn gewoon zilver van kleur.Foto is gemaakt met mobiel en met TL verlichti
ng.......

ah.. ok.. mooie velgen hoor... niet vergeten wat foto's te schieten als die eronder zitten heh?

Thx......ja komt goed dan zal ik we ff een :photo: schieten,....bij daglicht ....haha......denk dat het a.s zaterdag gaat worden....

Is dat setje uit helmond toch? Ik belde de dag na plaatsing van de advertentie op MP en toen waren ze al verkocht... Mooi setje wielen!

Ja klopt dper4mance,deze komen idd uit Helmond. Dan was ik je net voor want heb ook gelijk de andere dag gebeld.....

Help......

Ik was zojuist van plan om mijn setje winterbanden te monteren die ik vorige week op mp gekocht heb,maar nu heb ik niet de juiste wielmoeren........ :( (ook niet aan gedacht).
De velgen zijn van het merk Mak .......
Wie weet waar ik die kan kopen en waar ik rekening mee moet houden......(maten en dergelijke).
Of kan ik gewoon naar de bandenboer en ze daar ophalen???

Bob2move zei:
Help......

Ik was zojuist van plan om mijn setje winterbanden te monteren die ik vorige week op mp gekocht heb,maar nu heb ik niet de juiste wielmoeren........ :( (ook niet aan gedacht).
Wie weet waar ik die kan kopen en waar ik rekening mee moet houden......(maten en dergelijke).

Niemand????

Bob2move zei:
Help......

Opletten of ze een vlakke kant, een schuine kant of een gebolde kant moeten hebben..
Daarnaast even kijken wat de diameter is die maximaal past.
Ik had laatste een mooie deal via marktplaats voor een setje van 24 stuks nieuwe wielmoeren

Hi,

ziet er goed uit. Bevallen de LED mistlampen? Zie je voldoende hiermee? Ik vraag mij dat af. Twijfel zelf om te doen, terwijl dat duffe licht bij xenon gewoon geen gezicht is.

prinssen zei:
Opletten of ze een vlakke kant, een schuine kant of een gebolde kant moeten hebben..
Daarnaast even kijken wat de diameter is die maximaal past.
Ik had laatste een mooie deal via marktplaats voor een setje van 24 stuks nieuwe wielmoeren

Heb inmiddels nieuwe moeren besteld,zullen in de loop van de week wel binnenkomen,en dan kan ik de wielen monteren .......hoop ik...

johanm zei:
Hi,

ziet er goed uit. Bevallen de LED mistlampen? Zie je voldoende hiermee? Ik vraag mij dat af. Twijfel zelf om te doen, terwijl dat duffe licht bij xenon gewoon geen gezicht is.

Ik heb de led in de mistlampen voor de looks,en ik gebruik ze ook als dagrijlampen.
Maar om ze nog echt als mistlampen te gebruiken dat gaat niet echt lukken want je hebt er niet echt veel licht door.Heb ze dus echt voor de looks,staan in combi met de xenon mooi.

Als je de mistlampen nog echt wil gebruiken dan kan je beter de standaard halogeen lampen blijven gebruiken.......maar misschien zijn hier nog wel ander mogelijkheden

Hey Bob,

als ik de mistlampen door led vervang is dat alleen maar voor de looks. ik heb al dagrijverlichting (model 2011) Ik ga ze aanschaffen. Thx

johanm zei:
Hey Bob,

als ik de mistlampen door led vervang is dat alleen maar voor de looks. ik heb al dagrijverlichting (model 2011) Ik ga ze aanschaffen. Thx

Ah ok goed bezig...... :rulez:

Leds gven idd te weinig licht... Maar voor de looks wel ideaal.

Als looks en functionaliteit wilt dan moet je gewoon dezelfde set xenon hid in de mistlampen inbouwen.

Vandaag mijn wintersetje gemonteerd,(gekocht op mp)heeft even geduurd voordat ik de juiste moeren had maar heb ze nu toch nog gekregen........zie foto..... DSC_0399.jpg

en ik wacht nog steeds op mijn Flyaudio unit....... :roll:

Vandaag de red-outs (met dank aan Jelmer) er op geplakt,
Ondanks het kouwe weer is het toch goed gelukt,de auto in de zon en uit de wind gezet en met gebruik van een fohn is het allemaal goed gekomen en wel een leuk klusje om te doen,en voor weinig euro`s toch een mooie update.
Zie foto`s.......DSC_0427.jpg
DSC_0430.jpg

Heb ook sinds een paar weken mijn Flyaudio ingebouwd en ik moet zeggen het bevalt me goed,er zijn soms wat kleinigheidjes maar daar is goed mee te leven.
De Sygic navi software bevalt me wat minder en ben dus op zoek naar iets anders,en dit wordt binnenkort ook geregeld....

En verwacht binnenkort mijn F-sport grill ....als deze gemonteerd is zal ik foto`s posten.

Verder gaat het lekker met de Lexus,zeer tevreden en inmiddels behoorlijk besmet geraakt door het Lexus virus..... :D :D

Subtiel mooi en het zijn de details die het doen h? :rulez:

Spijtig h?.... dat er tegen dat virus geen remedie bestaat :neutral: :D