Bob2move zei:Help......
Ik was zojuist van plan om mijn setje winterbanden te monteren die ik vorige week op mp gekocht heb,maar nu heb ik niet de juiste wielmoeren........ (ook niet aan gedacht).
De velgen zijn van het merk Mak .......
Wie weet waar ik die kan kopen en waar ik rekening mee moet houden......(maten en dergelijke).
Of kan ik gewoon naar de bandenboer en ze daar ophalen???
Bob2move zei:Help......
Ik was zojuist van plan om mijn setje winterbanden te monteren die ik vorige week op mp gekocht heb,maar nu heb ik niet de juiste wielmoeren........ (ook niet aan gedacht).
De velgen zijn van het merk Mak .......
Wie weet waar ik die kan kopen en waar ik rekening mee moet houden......(maten en dergelijke).
Of kan ik gewoon naar de bandenboer en ze daar ophalen???
prinssen zei:Opletten of ze een vlakke kant, een schuine kant of een gebolde kant moeten hebben..
Daarnaast even kijken wat de diameter is die maximaal past.
Ik had laatste een mooie deal via marktplaats voor een setje van 24 stuks nieuwe wielmoeren
Heb inmiddels nieuwe moeren besteld,zullen in de loop van de week wel binnenkomen,en dan kan ik de wielen monteren .......hoop ik...
johanm zei:Hi,
ziet er goed uit. Bevallen de LED mistlampen? Zie je voldoende hiermee? Ik vraag mij dat af. Twijfel zelf om te doen, terwijl dat duffe licht bij xenon gewoon geen gezicht is.
johanm zei:Hey Bob,
als ik de mistlampen door led vervang is dat alleen maar voor de looks. ik heb al dagrijverlichting (model 2011) Ik ga ze aanschaffen. Thx