project is 250

De kids blij gemaakt vandaag,heb 2 lcd hoofdsteunen gemonteerd en aangesloten op de Flyaudio,alles moest even weer los gehaald worden en de unit moest eruit.....Maar het zit erin en het werkt.... :D :D .
Heb dit setje gekocht op mp,de kleur is zwart stof op de donkergrijze bekleding,dacht eesrt dat het lelijk zo staan maar ik kan er wel mee leven en het stoort me niet zo .......zie foto`s

Bijlagen

• DSC_0350.jpg
    DSC_0350.jpg
    192,9 KB · Weergaven: 70
  • DSC_0352.jpg
    DSC_0352.jpg
    196,7 KB · Weergaven: 69
  • DSC_0353.jpg
    DSC_0353.jpg
    208,9 KB · Weergaven: 68
heel mooi. Ik heb dit ook overwogen, alleen zat ik met de kleur, ik wil wel gelijke kleuren, gelijke stof hebben.

De volgende wagen met leer hebben, dan wordt dit ook een stuk gemakkelijker ;)

Mooie MOD!

Gisteren ff de auto gewassen en ge-clayed en daarna in de was gezet en van binnen gereinigd.
De auto ge-clayed met een set van Meguiaers clay kit...besteld bij carclean.nl met een kortingscode verkregen van Alan :rulez: ....
Ook heb ik de remklauwen gespoten en er een sticker opgeplakt........leuk detail....
En ik heb een dakspoiler geplakt .....thx Blue-eyes :rulez:...

Bijlagen

• DSC_0444.jpg
    DSC_0444.jpg
    167,6 KB · Weergaven: 74
  • DSC_0439.jpg
    DSC_0439.jpg
    143,9 KB · Weergaven: 70
  • DSC_0440.jpg
    DSC_0440.jpg
    170,2 KB · Weergaven: 75
Hoe heb je de remklauwen gespoten?
De sticker natijds geplakt (waar gekocht?) of daarover nog blanke lak gespoten?

Ben huiverig dit zelf te doen.

Voor een eventuele nieuwe wagen zit ik te denken dit in de blauwe F-sport kleur te doen.

De remklauwen schoon gemaakt met een staalborstel en met schuurpapier,daarna goed ontvetten en heb ze gespoten met hitte bestendige lak van hammerite 3 lagen mat zwart.....en daarna de stickers erop geplakt.......heb er geen blanke lak over gespoten maar misschien is dit wel zo verstandig......ga ik misschien nog wel doen....
De stickers heb ik hier besteld http://motogfx.com/lexus/

De klus is goed te doen hoor.....

Hey luitjes,
was even een tijdje afwezig door omstandigheden.......
maar heb nu weer tijd en zin om weer met de hobby verder te gaan....de lexus dus :D ,
Ik had nog een stukje carbon liggen en ben gaan plakken .....zie foto,s...

Oh en de auto bevalt nog steeds super :rulez: :rulez: :rulez: :rulez:

Bijlagen

• DSC_0564.jpg
    DSC_0564.jpg
    181,5 KB · Weergaven: 74
  • DSC_0568.jpg
    DSC_0568.jpg
    224,1 KB · Weergaven: 71