project is 250

Deze week mijnF-sport grill ontvangen(met dank aan Alan :rulez: )
En ook maar gelijk gemonteerd :photo: DSC_0007.JPG

Bijlagen

• DSC_0033.JPG
    DSC_0033.JPG
    322,3 KB · Weergaven: 74
  • DSC_0001.JPG
    DSC_0001.JPG
    341,1 KB · Weergaven: 67
Vrijdag bij Alor geweest om de M2 uitlaat op te halen en hij zit er inmiddels onder....... : :) ,
De uitlaat geeft een mooie diepe brom al vanaf 2000 rpm en bij 35oo rpm is het of hij stiller wordt,t(enminste in de auto),en vanaf dan is de JOE-Z intake weer goed hoorbaar.
Ook is het net of de auto weer iets vlotter oppakt en lekkerder doortrekt..
En natuurlijk ziet het er dik uit....... :D
Heb ook gelijk de befaamde lexus forum kentekenplaathouder gemonteerd en natuurlijk de stickers........thx Alor :rulez: ......

Bijlagen

• DSC_0082.jpg
    DSC_0082.jpg
    193,1 KB · Weergaven: 72
  • DSC_0088.jpg
    DSC_0088.jpg
    167 KB · Weergaven: 75
  • DSC_0084.jpg
    DSC_0084.jpg
    233,3 KB · Weergaven: 75
JAJAJA kijk kijk mooi pijpje hoor.

Klinkt goed he zo'n andere pijp...standaard zijn ze zoooo stil.
Die van mij hoor je in de auto het beste tussen de 2 en 3000 toeren...mooie diepe brom
Daar boven hoor je hem buiten denkik beter..Denk ook dat je M2 pijp meer geluid maakt dan mijn TOM'S

Succes ermee

Alor zei:
Hey man! Is het allemaal gelukt? En bevalt het?

Hey Alor ja het is gelukt,toen ik thuis was heb ik hem er gelijk onder gehangen......en ja hoor bevalt best,en ik vindt het nog wel meevallen met het geluid,wel een mooie diepe brom.......en heb nog geen klachten gehoord van mede passagiers haha :D ....Waar had jij die stickers ook alweer vandaan die je op de remklauwen had????

Hey Alor de stickers zijn besteld......... :)

De uitlaat bevalt ook nog steeds goed en krijg goede reacties van mensen die zeggen dat er een mooi geluid in zit als ik voorbij rij....dus.... :rulez:

Vandaag ff creatief geweest met 3m carbonfolie,heb laatst een vel gratis gekregen bij aankoop van een m2 uitlaat..... :D
Zie foto`s

Wel aardig gelukt dacht ik zo,maar ben wel benieuwd of het ook goed blijft zitten...

Bijlagen

• DSC_0154.jpg
    DSC_0154.jpg
    314,5 KB · Weergaven: 74
  • DSC_0155.jpg
    DSC_0155.jpg
    181,4 KB · Weergaven: 66
  • DSC_0093.jpg
    DSC_0093.jpg
    117,6 KB · Weergaven: 69
kijk kijk. Carbon interieur;) netjes hoor.. je bent er flink aan bezig;) wat word het volgende?

Rowi zei:
kijk kijk. Carbon interieur;) netjes hoor.. je bent er flink aan bezig;) wat word het volgende?

:) Ja hij gaat lekker.......het eerst volgende zijn een paar hoofdsteunen met lcd schermen die ligt hier al op de plank maar nog geen tijd gehad om in te bouwen,maar moet nog wel gebeuren voor de vakantie.

Moet deze week nog nieuwe bandjes hebben of heel misschien een nieuw setje velg met band.......maar dan moet het deze week snel nog gebeuren want ga volgende week mee doen aan de europarit.nl,dit is een toertocht met +-90 andere autogekken door Oostenrijk Italie duitsland en weer terug naar nederland......dus dan zijn goede bandjes wel prettig.......

Maarja de tocht en bamdjes en de vakantie ..... moet wel allemaal betaald worden he :roll: ...
en ben gister tot de ontdekking gekomen dan mijn platte dak hier van de berging lek is.....dus... :roll: er is maar dan de Lexus maar ach het zal ook allemaal wel goed komen... :D

Nieuwe banden en velgen gekocht.
Heb ze gekocht via hier bij Maicos,het zijn de Borbet lv5 18 inch met Pirelli p7 banden.
Heb er vorige week +- 3000km mee gereden tijdens de Europarit,En de banden bevallen goed,tijdens de europarit heb ik de auto goed aan de tand kunnen voelen en alles deed het prima.Ook de banden,voldoende grip in de hairpin bochten bij afdalingen van de bergen en ook op hoge snelheden gaat het lekker.Dus zeer tevreden.

Bijlagen

• DSC_0299.jpg
    DSC_0299.jpg
    275,6 KB · Weergaven: 77
  • DSC_0142.JPG
    DSC_0142.JPG
    228,1 KB · Weergaven: 70
  • DSC_0136.JPG
    DSC_0136.JPG
    323,9 KB · Weergaven: 68
Mooie combi zo!

Heb je nog meer foto's gemaakt tijdens je tocht, misschien een verslagje? :D

p.s. Ik zie net het andere topic met de foto's ;)

Mooie velg..bijna hetzelfde als de sport.. de spaken zijn iets breder zo opt zicht.

Plaatje compleet zo met de kleuren velg/auto;)