Project Japeape

In 2011 hebben ze kennelijk meer veranderd dan voorgaande jaren.

Ik bestel nu denk ik eerst de achterstang omdat ik begrepen heb dat de voorstang iets meer onderstuur geeft en dat wil ik ook weer niet. De dealer verwacht ook dat die past dus ik ga nog een keer een poging wagen.

En ja, we schelden erop en er is vast veel wat beter kan maar toch wil ik hem niet kwijt :-).
 
foto's van wat ik al gedaan heb staan her en der in andere topics op het forum. Van de todo list heb ik helaas nog geen beeldmateriaal.
 
Uuh, kan een IS-F ook dan :-)?

De 2011 F-sport past i.i.g. niet (bij de dealer hadden ze dat geprobeerd bij een andere klant).

Achter wilde ik die IS-F conversion kit zodat het lijkt alsof je 4 uitlaat pijpen hebt.
 
japeape zei:
Uuh, kan een IS-F ook dan :-)?

De 2011 F-sport past i.i.g. niet (bij de dealer hadden ze dat geprobeerd bij een andere klant).

Achter wilde ik die IS-F conversion kit zodat het lijkt alsof je 4 uitlaat pijpen hebt.



Je wil toch geen NEP uitlaat? Alle pijpen moeten roken :D
 
Dan heeft de IS-F ook een nepuitlaat ;) En bij de IS-d zullen er drie niet roken ;) De ISF zijn het de bovenste 2 die niets doen ;)
 
Hube zei:
Dan heeft de IS-F ook een nepuitlaat ;) En bij de IS-d zullen er drie niet roken ;) De ISF zijn het de bovenste 2 die niets doen ;)


Dat van de IS-F wist ik niet, van de IS220D is een keuze. Je kan ze beiden actief maken.
 
De IS-F conversion kit neem ik uiteraard alleen maar i.c.m. een dubbele uitlaat. Vandaar ook mijn interesse in de post van Joop.
 
Weet zo net nog niet of een IS-F voorbumper nou zo'n goed idee is. Die GFX kit is nog beschaafd, maar zou zo'n IS-F bumper niet een hoog johnny en anita gehalte hebben?
 
Godver de godver, heb vanmorgen in de stad een buts in m'n IS-F rechtervoorvelg gereden! Er zat ook een snee in de band waar ik volgens de bandenman gelukkig wel mee door kan rijden. Van de winter de velg maar weer laten repareren (nu na twee uur komt de stoom nog uit m'n oren).
 
Ja ik ben ook erg voorzichtig en het gebeurde juist terwijl ik een stoeprand aan het ontwijken was bij het inparkeren. Ik zag daarbij een opstaand randje over het hoofd en klaar was klara... Gelukkig was de snelheid laag en is daardoor alleen de rand van de velg beschadigd wat denk ik weer goed te herstellen is.
 
Ik denk wel dat met potenza's i.p.v. michelins het misschien een ander verhaal was geweest. De velg beschermer op die banden komt veel verder naar buiten en had me hier misschien kunnen redden.
 
Ben vandaag bij de stoffeerder geweest om mijn stoelen te laten aanpassen. Heb nu in beide voorstoelen een lendesteun en de zitting van de bestuurdersstoel is verstevigd.

En oh ja, het zit nu ook echt beter :-).

Volgende week komt als het goed is mijn Juntw achter stabilo stang binnen en dan houd ik even een zomerkoop stop (sorry geld is op :-().
 
Denk dat iedereen dat wel kent. Ik heb wil ook meer doen dan dat mijn geld aankan. En dat is af en toe best vervelend.
 
De Jun-TW achterstang is binnen, volgende week Dinsdag gaat hij eronder (via de dealer).