Project Japeape

Joep

Actief
9 aug 2009
334
0
0
electronic damping force controle system, uit mn hoofd. is puur voor de teins. persoonlijk zie ik de meerwaarde niet, je gaat tijdens het rijden niet de hele tijd aan de knopjes draaien om het net iets beter te maken. kennis van mij heeft het in de suprs, maar uiteindelijk staat ie constant op de zelfde stugheid.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Klopt, maar voor sportwagens wil je hem vaak gewoon altijd als sportwagen, maar een lexus wil je soms wat sportiever en soms wat zachter... :) denk hierbij aan een reisauto....
 

japeape

Actief
31 dec 2010
372
0
0
Ha ha, Ik begreep de berichten eerst niet maar ik heb hier 1 jan ingevuld als geboortedatum :). FYI ik vul op forums altijd bewust een andere datum in als bescherming tegen ID fraude. Toch alvast bedankt voor als het echt zo ver is!

Dit topic zal helaas voorlopig inactief blijven. Alleen de F Sport Stabi stang aan de voorkant komt er misschien nog onder maar van andere aanpassingen zie ik af omdat mijn auto een leaseauto is.
 

japeape

Actief
31 dec 2010
372
0
0
Nee, rijd nog met eibachs. I.c.m. met de sport Stabi's voldoet dat denk ik prima.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Hahaha ja veren en stabi's zijn al zeker een hele verbetering! dat vind ik zelf ook! Maar de voorkant zorgt er wel voor dat die wat strakker en scherper in stuurt :)
 

japeape

Actief
31 dec 2010
372
0
0
Ik ga toch ook de Front F-Sport sway bar bestellen. De verzendkosten zijn alleen vrij hoog bij Sewell. Heb Jelmer gevraagd of hij misschien iets kan regelen.
 

japeape

Actief
31 dec 2010
372
0
0
Ja, daar heb ik mijn neus al een keer mee gestoten, achter zit de JUNTW er al onder maar voor is nog standaard. Kreeg net een PM van Jelmer dat 'ie ging kijken wat 'ie voor mij kan doen.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
aah ok! :) maar je kan net zo goed de ISF voorstang gebruiken, want dat is dezelfde :) en heb je ook gelijk rubbers die niet zo snel gaan piepen en kraken, want de mijne hebben maar half jaar onder mijn auto gezeten, daarna heb ik stabirubbers van de ISF...
 

japeape

Actief
31 dec 2010
372
0
0
De ISF stang voor heb ik ook al geprobeerd maar die paste niet. Gelukkig kon de dealer die nog terug sturen.
 

japeape

Actief
31 dec 2010
372
0
0
Heb inmiddels via Jelmer de F-sport voor Stabi besteld en verwacht hem ergens eind Maart te hebben.
 

japeape

Actief
31 dec 2010
372
0
0
Nee, verder geen aanpassingen meer, dit is mijn "last hurrah" zoals James May het zou zeggen.
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
japeape zei:
Nee, verder geen aanpassingen meer, dit is mijn "last hurrah" zoals James May het zou zeggen.


Geloof er niets van. Jij zou nr. 2 op dit forum worden met dubbele pijpjes op een diesel!

:D