red carpet

roell

Actief
16 mei 2011
127
0
0
Hallo :hi:

zit nu bij lexus eindhoven te werken tijdens het wachten op de 15.000 beurt.
netjes een werkplek gekregen, voldoende koffie en jawel hoor ook de auto wordt gewassen! :D
hij was erg smerig dankzij het weer.

zeer comfy allemaal hiero.

lexus eindhoven :worship:

dank u voor de goede zorgen.
 

buddy

Hoort erbij
15 jan 2012
35
0
6
Ik heb bij de dealer in Amsterdam mijn CT 2 keer gebracht en 2 keer ongewassen retour gekregen. Ik kreeg wel een tegoedbon voor de wasstraat. Was voor mij die keren goed genoeg.
 

Frits

Hoort erbij
30 jun 2011
27
0
0
Ik geloof graag dat ze hartstikke druk zijn. Wat wil je met het succes van de CT. Vorige week moest mijn CT voor een 30000km beurt. Dat was al weken van te voren afgesproken. De dag voor de beurt een telefoontje van de dealer. Vanwege ziekte kon het niet doorgaan. Kan gebeuren en is ook niet zoveel aan te doen. Een volgende afspraak was mogelijk over meer dan 3 weken. Dat vond ik wel wat lang. Helaas was daar niks aan toe doen.

Toen ik aangaf dat ik contact wilde opnemen met de leasemaatschappij (om te kijken of ik bij een andere dealer terecht kon) bleek dat er toen plotseling toch wel mogelijkheden waren om eerder voor een afspraak in aanmerking te komen. Sorry hoor, maar dan ben ik er wel klaar mee. Of het kan wel of het kan niet. Daar mag de bemoeienis van de leasemaatschappij geen invloed op hebben.Ik voel me dan als leaserijder niet serieus genomen.

Uiteindelijk is de afspraak na inmenging van de leasemaatschappij gewoon door gegaan (het kon dus wel). Maar ik heb het wel even gehad met die red carpet.

De beurt is overigens goed uitgevoerd. Auto netjes gehaald en weer schoon terug gebracht.
 

Robbert

Actief
25 apr 2011
299
1
0
Ga aanstaande donderdag voor een kraak in mijn deuren naar de dealer in Amsterdam. Zal allemaal langer duren dan alleen de ochtend. Krijg keurig een leenauto mee. Ben benieuwd of ze de auto ook wassen en zuigen!!


Robbert-Jan
 

Lexus4all

Actief
15 feb 2011
111
1
0
Ik neem aan van niet.... als je de regeling na leest. Aangezien het geen onderhoudsbeurt betreft.

SCHOON VAN BINNEN, SCHOON VAN BUITEN
Na elke onderhoudsbeurt zorgt uw dealer ervoor dat zowel het interieur als het exterieur van uw auto helemaal schoon zijn.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Toen ik aangaf dat ik contact wilde opnemen met de leasemaatschappij (om te kijken of ik bij een andere dealer terecht kon) bleek dat er toen plotseling toch wel mogelijkheden waren om eerder voor een afspraak in aanmerking te komen. Sorry hoor, maar dan ben ik er wel klaar mee.
Ik kan mij je gevoel wel voorstellen, maar feitelijk heb je geuit dat je naar een andere dealer wilde voor onderhoud. Dat kan uiteraard een gevoelige snaar raken. Misschien heeft de receptionist niet gerealiseerd dat die 3 weken zo'n issue zouden vormen. Kan wel/niet lijkt enigszins zwart/wit. Je weet b.v. niet of er intern nogal geschoven is met de agenda, ten koste van wat of met welk ongemak, om je toch tegemoet te treden.

Er is wellicht meer sprake van een ongelukkige agenda en/of onhandige receptionist, dan een manco binnen RCT. Het laatste betreft feitelijk wat je kunt verwachten en 'recht' op hebt bij specifiek onderhoud auto.

Als men b.v. de auto niet wil halen bij groot onderhoud, zou je kunnen reclameren m.b.t. RCT.
 

testuser

Hoort erbij
13 aug 2010
57
0
0
Mensen zijn gevoelswezens, ik denk dat ik een zelfde reactie gehad zou hebben. Een vriend van me rijdt een RX en is al een tijdje niet meer te spreken over zijn dealer.
 

ctlexus

Hoort erbij
28 sep 2011
56
0
0
Ik had afgelopen week mijn 15.000 km beurt in Amsterdam. Bij vertrek niet gereinigd (er was geen medewerker die de auto naar de wasstraat kon rijden), maar daar werd keurig excuus voor gemaakt en ik kreeg een kaartje voor de auto wasstraat mee die ik dit weekend even ga verzilveren

(ik was er zelf ook erg blij mee dat die niet werg schoongemaakt, ik had een beetje haast :))
 

Robbert

Actief
25 apr 2011
299
1
0
Vorige week donderdag bij de dealer in Amsterdam mijn CT afgegeven voor een reparatie (krakende deur). Ik kreeg mooi een leenauto mee. De reparatie zou een halve dag duren, maar laat in de middag bleken ze dat niet voor elkaar te krijgen. Niet erg, want ik had de leenauto. Morgen staat gepland om de auto's weer om te ruilen en komen ze mijn CT thuis brengen. Nu vraag ik mij het volgende af. Als mijn CT op tijd klaar was geweest had in heen en weer gereden in mijn auto. Nu ben ik met de leenauto naar huis gereden en zal deze ook weer naar Amsterdam gaan. Dat zijn dus twee auto's die heen en weer zijn gereden i.p.v. 1.
Wat zou er nu gebeuren met de benzine kosten i.v.m. de RCT? De benzine in mijn CT komt natuurlijk voor mijn rekening, maar de trip in de leen CT, daar gaat het om. Iemand ervaring? Ik woon circa 70 km. van Amsterdam.

Robbert-Jan
 

Robbert

Actief
25 apr 2011
299
1
0
Ondanks dat in eerste instantie de auto zou worden omgeruild bij mij thuis, moest ik toch zelf naar Amsterdam. Heb de leenauto maar afgetankt. Receptioniste zei mij dat de auto over een uurtje klaar zou zijn, omdat hij eerst nog schoongemaakt moest worden, maar er was wat dat betreft niets aan gedaan. Red Carpet is niet altijd Red Carpet blijkbaar.


Robbert-Jan
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Strikt genomen lijkt het of men enkel reinigt na een onderhoudsbeurt, conform RCT kopje reinigen. Persoonlijk vind ik het wel een magere service en afhandeling, gezien de tegenstrijdige berichtgeving m.b.t. reparatieduur, ophalen en reinigen. Het had niet misstaan als e.e.a. wel was gebeurd.
 

twcoolen

Actief
22 feb 2011
226
0
0
GPS-10 zei:
Strikt genomen lijkt het of men enkel reinigt na een onderhoudsbeurt, conform RCT kopje reinigen. Persoonlijk vind ik het wel een magere service en afhandeling, gezien de tegenstrijdige berichtgeving m.b.t. reparatieduur, ophalen en reinigen. Het had niet misstaan als e.e.a. wel was gebeurd.

Dat lijkt me dealer/situatie afhankelijk, aangezien ik in bijna een jaar bij alle beurten en reparaties een gewassen Lexus terugkreeg.

- 15K beurt
- Reparatie (spruitstuk vervangen)
- 30K beurt

Bij mij dus in 3/3 gevallen een gewassen auto,
 

Lexus4all

Actief
15 feb 2011
111
1
0
Zo vanochtend mijn 45.000 beurt gehad. Helaas moest ik er wel weer heen rijden naar Amersfoort (kleine beurt), maar de auto was wel netjes gewassen en van binnen schoon gemaakt. Dat was dan weer onverwacht :rulez:

Maar gelukkig is er in Utrecht nu ook d mogelijkheid je auto te laten onderhouden. De brief kreeg ik vrijdag in de bus. Dus de volgende keer is het een stuk dichterbij.
 

MichaelR64

Hoort erbij
5 apr 2012
82
0
0
Ik heb vanmiddag nog even gebeld met van Dorst, om reparatie van 750 euro te laten doen.
Gevraagd naar rct, ik hoefde alleen ophalen brengen.
Nou dat lag moeilijk werd mij verteld want dat gold alleen voor daar gekochte auto's.

En dan moet je weten dat ze de week ervoor 1000 euro reparatie hebben gehad zonder rct.
Op de website van Lexus NL. staat dit behoud niet.

Nou ik ben er al weer helemaal klaar mee....

EDIT 2606:
Van dorst heeft ondertussen gebeld; ze komen hem halen en brengen.
Zoals onderaan ook vermeld: klasse hoor.

Maar dit is eigenlijk alleen op het conto van een individuele dealer toe te schrijven, de anderen volgen wat het beleid van lexus Nl. lijkt te zijn.
 

tri

Actief
6 nov 2011
215
1
0
In Belgi? vind ik dat de situatie wel slecht wordt: geen Lexus magazine meer, geen enkele enqu?te na aflevering of gedane service.En de RCT: nooit gezien.
 

Magic2ik

Nieuw hier
4 jan 2012
16
0
0
Lexus4all zei:
......

Maar gelukkig is er in Utrecht nu ook d mogelijkheid je auto te laten onderhouden. De brief kreeg ik vrijdag in de bus. Dus de volgende keer is het een stuk dichterbij.

Kun je hier meer informatie over geven..
Waar in utrecht bv ?

Krijg mijn CT200 binnen nu en 2 weken :)
Mike
 

MichaelR64

Hoort erbij
5 apr 2012
82
0
0
Net nog even gebeld met Lexus Den Haag.
Daar geld: rct geld alleen voor in Nld geimporteerde auto's.
Dat waren de regels zoals die daar lagen, en die leken van lexus Nederland te komen.

Ik vroeg hem of dat niet onzinnig was aangezien het geld werd verdiend met onderhoud en niet met verkoop. Op een lease prius zit maar 450,-- marge voor de dealer en daar moet ie ook nog de aflevering voor doen nl.

Ja maar dat waren de regels..
 

Lexus4all

Actief
15 feb 2011
111
1
0
Ik kreeg een brief via Lexus hierover. Volgens mij heb ik die weggegooid. Zal vanavond even kijken als ik er aan denk.
Maar de nieuwe dealer het zit volgens in de "Wall" bij Utrecht/De Meern. Dat is het overgenomen pand (en boedel met zeer mooie auto's :) ) van Hessink door Loumans. Deze zal binnenkort wel worden toegevoegd aan de Lexus site. Ik zag hem nu nog niet staan.