red carpet

roell

Actief
16 mei 2011
127
0
0
Hallo :hi:

zit nu bij lexus eindhoven te werken tijdens het wachten op de 15.000 beurt.
netjes een werkplek gekregen, voldoende koffie en jawel hoor ook de auto wordt gewassen! :D
hij was erg smerig dankzij het weer.

zeer comfy allemaal hiero.

lexus eindhoven :worship:

dank u voor de goede zorgen.
 

twcoolen

Actief
22 feb 2011
226
0
0
Op 11 juli wordt bij mijn CT de aangevreten AV-kabel vervangen.

Vandaag belde de werkplaats:

- Of ik opgehaald wilde worden
- Of ik een niet-Lexus als vervangend vervoer wilde (dan kon het op 3 juli)
- Of ik een Lexus als vervangend vervoer wilde (dan kon het pas op 11 juli)

Ik kan zelf niet op 3 juli, dus werd het automatisch 11 juli. Die dag staat een IS250 voor me klaar.
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
MichaelR64 zei:
Kennelijk is eea ter eigen beoordeling: van Dorst komt hem gewoon halen en brengen.
Klasse hoor..


Dan is het wel zo netjes om even de eerste post ontkrachten ;)

Je weet, slechte reclame ben je nooit meer kwijt op het internet!
 

MichaelR64

Hoort erbij
5 apr 2012
82
0
0
Tsja, daar is niks aan gelogen ....
En als je doorleest kom je vanzelf de rest tegen.
Maar een beetje extra verduidelijking kan geen kwaad.

Zoals ik hierboven al zei: de website is onduidelijk en het lijkt zo te zijn dat het beleid van Lexus Nl. is om geen rct bij import auto's te hanteren.
En dat vind ik niet ok.

Hulde voor de dealers die dit wel doen. :D
 

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
Toen ik mijn LS400 nog had heeft Lexus uit Breukelen de distributieriem vervangen. Ze belden nog om te zeggen dat tot hun spijt er geen nieuwe LS serie voorhanden was om als vervangende auto te dienen. Ik kreeg toen een IS250 met alles erop en eraan. (een week lang omdat een monteur ziek werd.) En mijn LS is ook niet gekocht in Breukelen. Ik kan mij voorstellen dat je niet voor elke kleine beurt aan een CT een man hebt die de auto ophaalt en weer brengt en een CT laat staan. Er zijn meer dan 1000 CT's verkocht dus dat zou betekenen dat er vele ophalers en brengers in dienst moeten komen van Lexus. Dit doen andere merken ook niet. De CT wordt ook zeer scherp aangeboden in de lease dus ergens moet dit betaald worden. En een paar liter olie en lucht in de banden doet dit niet. Maar wel gek dat de ene Lexus dealer het wel doet en de ander niet. Dit zou landelijk gelijk moeten zijn. :D
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Tja, dat zeg je wel, maar het is stukken meer uniform dan bij een BMW of Mercedes dealer, waar men mij meerdere malen met de nek heeft aangekeken omdat zij dachten dat ik een nieuwe BMW 3/C-klasse niet kon betalen.

Ik moet daarbij wel toevoegen dat je mij nooit in pak bij een dealer zal zien om een auto aan te schaffen.

En ik vind het eigenlijk wel leuk om een CT mee te krijgen als mijn auto voor onderhoud is. Leuker dan een IS220d. Enige die ik ooit geweigerd heb was een IQ. Daar ga ik mijn KMs niet mee slijten.
 

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
Als je nu echt even een minderwaardigheidscomplex wil oplopen voor een paar dagen kan ik je enkele grote VW-Audi dealers hier in het noorden sterk aanbevelen. Echt te gek voor woorden hoe je daar met de nek wordt aan gekeken. Of Land-Rover dealers, ook van die happy helpers. Ik ken nu eenmaal enkele hoge heren van Land-Rover in de UK en ik kreeg een keer een uitnodiging van hun om de nieuwste Range Rover te mogen rijden. Ik naar Joure en hoppa ik een proefrit. Helaas pindakaas, ik werd de deur uitgewerkt met de woorden eerst sparen dan terug komen. Ik werk in de olie-gaswereld en kan mij wel een dikke auto veroorloven als ik dat zou willen. Betalen kan ik ook maar zo'n behandeling dat ging mij te ver. Dus het kaartje afgegeven om vooral die meneer te bellen. (European Manager Land-Rover.) Toen werden de oogjes iets anders van kleur. En meteen sprongen ze in de houding. Helaas te laat haha, ik heb ze verteld dat dit optreden gemeld zou worden bij de importeur en in de UK. En in een proefrit had ik geen zin meer. Het liep ze dun door de broek, geweldig. Gewoon deze heren te kakken gezet, ik lust zulke autoverkopers rauw op mijn bord. En ik kan het een beetje weten, ik ben zelf autoverkoper geweest. De klant is zeker geen koning maar een goede behandeling doet terug komen. Ik ben heel trouw en betaal liever wat meer. Je wilt je ook wat thuis voelen toch. En ik had toen een week een IS250, genoten die week. Met flippers. Wel drie keer getankt en niet het nieuwe rijden toegepast helaas maar oh wat is dat een enorm ondergewaardeerde auto. Elke leasepipo wil natuurlijk een BMW 3-Serie, uitgekleed maar wel een Beemer. Doe mij maar een IS350 het liefst. (effe zoeken in het buitenland.) :D
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Ik heb mijn wagen 2ehands gekocht en in onderhoud bij Lexus Amsterdam.
Ik krijg altijd een vervangende wagen mee, sinds kort bij kleine beurten wegens gewijzigd beleid niet meer.
Dat vind ik geen issue, kleine beurt kan je rustig een uurtje wachten, gratis internet, je kan dus gewoon werken.
Of je laten halen of brengen.

Nu heb ik maandag een storing gekregen waarbij ik niet verder mocht rijden. De auto is met een vrachtwagen opgehaald, er is een vervangende wagen gebracht met een extra wagen om de "brenger" weer op te halen.
De vervangende wagen is gratis.

Nu weet ik alleen niet of de vrachtwagen gratis is of niet? Een paar weken geleden bijna hetzelfde issue, met dien verschil dat de storing toen weggehaald werd, nu niet, en ik weer verder kon rijden, en zelf een dag later de wagen naar de garage heb gebracht: geen kosten gehad, Lexus mobiliteit. De vrachtwagen is toen leeg weggereden.

Ik ben benieuwd.

Maar ik ben super tevreden. Nu de rekening nog (zitting verstuiver lekkage, ik verwacht 400 euro).
 

PeterA

Actief
25 jan 2012
175
76
28
Ik moet dinsdag a.s. voor de eerste onderhoudsbeurt (15000 km) naar Lexus Eindhoven, die de auto ook geleverd heeft. Bij het maken van de afspraak wees men mij erop dat dit 1 - 1,5 uur in beslag zou nemen, inclusief de tijd die benodigd was om de auto te reinigen...
Het lijkt mij afhankelijk van de dealer en niet zozeer van het merk of je je auto al dan niet gewassen terugkrijgt na een grote en/of kleine beurt. Bij mijn vorige (BMW) dealer kreeg ik de auto ook altijd keurig gewassen terug.
 

PeterA

Actief
25 jan 2012
175
76
28
Gisteren in Eindhoven de 15.000 km beurt laten uitvoeren. Een ruim uurtje gewacht, internet en (Nespresso) koffie erbij. Meteen het openen/sluiten van de ramen aan de afstandsbediening laten koppelen, prettig om bij warm weer alvast de hete lucht uit de auto te laten terwijl je aan komt lopen. De auto weer in showroom-staat meegekregen. Top.
 

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
Afgelopen weekend een GS450H meegekregen van Lexus Eindhoven. Mijn Lexus werd daar gedurende het weekend netjes achter de omheining gezet en....... was op maandag helemaal gewassen :rulez: :rulez:
Petje af.
 

boudi

Actief
22 aug 2010
464
14
18
Vandaag een fonkelnieuwe GS 450H meegekregen (gratis!!) terwijl mijn auto slechts een apk + klein beurtje nodig had (? 202,-). Kreeg er ook weer een gratis jaar mobiliteitsservice bij. Is dat service of niet van Lexus Groningen.

Toch 1 puntje van kritiek: op de bon stond ruitenvloeistof terwijl ik de avond er voor zelf de ruitenvloeistof tot de nok toe had gevuld.
 

Bijlagen

  • IMG_8783.JPG
    IMG_8783.JPG
    296 KB · Weergaven: 50
  • IMG_8784.JPG
    IMG_8784.JPG
    313,3 KB · Weergaven: 61
  • IMG_8782.JPG
    IMG_8782.JPG
    236,9 KB · Weergaven: 45

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Toch 1 puntje van kritiek: op de bon stond ruitenvloeistof terwijl ik de avond er voor zelf de ruitenvloeistof tot de nok toe had gevuld.
Ach ja, denkelijk een slordigheidje, daarentegen heb je aardig wat voordeel behaald met de rest.. Niet verkeerd ;)

Btw, reed het een beetje, die 450? :p
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Vorige week wederom met een EGR storing gestaan.........
Wederom is de wagen met de vrachtwagen naar Lexus Amsterdam gebracht. Of ze nog een vervangende wagen moesten brengen naar Lelystad? (nee, staat nog een andere auto).

Vrijdagmiddag rond 16:00 uur gebeld, diagnose was gesteld (EGR klep defect), ze gingen hem direct maken, want ze dachten dat ik de wagen in het weekend wel weer terug wilde hebben.
17:30 mijn wagen terug, met een 2e auto om de chauffeur weer op te halen!

En dat in de drukke vrijdagmiddagspits, en nog even naar Lelystad rijden, zo laat nog!



Complimenten voor Lexus Amsterdam.
 

boudi

Actief
22 aug 2010
464
14
18
Btw, reed het een beetje, die 450?

Ja dit is rijden in een andere dimensie. Heb nu al mooie auto's gehad die ik meekreeg waaronder een 250 Sport uit 2009, een RX450 (nieuw) en GS450 (nieuw). Elke auto reed toch weer een stuk anders. Deze 450 heeft ook zo'n brute power (vooral in de PowerS stand) maar toch gaat alles heel smooth. Je hebt niet het idee dat je in een motorisch monster zit. Rijgedrag en handling zijn fenomenaal. Enige wat ik irritant vond was dat je het knipperlicht weer telkens handmatig terug moest zetten. Zal wel weer een elektronisch foefje voor zijn die het op den duur weer automatisch terugzet maar om even snel de richting aan te geven is het ronduit iri omdat je 2x een handeling moet verrichten.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Zal wel weer een elektronisch foefje voor zijn die het op den duur weer automatisch terugzet maar om even snel de richting aan te geven is het ronduit iri omdat je 2x een handeling moet verrichten.
Je kunt de richtingaanwijzer configureren dat deze bij een klein tapje 3, 5 of 7 keer blinkt. Klik je door, dan slaat het pas af bij stuur recht of handmatig. Misschien stond het ingesteld op 7x.. ;)
 

Magic2ik

Nieuw hier
4 jan 2012
16
0
0
GPS-10 zei:
Zal wel weer een elektronisch foefje voor zijn die het op den duur weer automatisch terugzet maar om even snel de richting aan te geven is het ronduit iri omdat je 2x een handeling moet verrichten.
Je kunt de richtingaanwijzer configureren dat deze bij een klein tapje 3, 5 of 7 keer blinkt. Klik je door, dan slaat het pas af bij stuur recht of handmatig. Misschien stond het ingesteld op 7x.. ;)

Dit is iets wat ik eigenlijk nog mis.
Kun je aangeven hoe dit aan te passen is?
Of kan dit niet op de CT 200h?