Spamhoek!

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
En laat ze nou eens met een coupe komen!!!!!! Liefst CC, maar dan sexy :)
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
wel een sportief geluidje van de uitlaat dan :D is die helemaal perfect
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Hube heeft gelijk ik vind het kontje van de CC lekkerder als van de normale IS, en tja, meer uitlaatgeluid, maar goed in de LS lijkt het wel of ik doof geworden ben. zelfs bij 120 in z'n 2 hoor je ,...............................................







weinig :p
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
Ik zag laatst in de verte, ongeveer 300m voor mij, een sedan rijden, soort van blauwgroene kleur en ik dacht gelijk dat ik de nieuwe NEXTgen Lexus IS zag rijden!
:-O
Dus na 15 minuten volgas, bijtrappen, steppen etc met de Spark heb ik de auto, welke gewoon 100km/u reed, bijgehaald.
:roll:


Bleek het een TOYOTA AVENSIS te zijn... :mrgreen:
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Vind de Avensis ook een hele moooie auto :) hij is in ieder geval ruimer!
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Dat je met twee C.D's maken zo beroemd kan worden of is dood gaan dan ook verplicht ?

Heeeel jammer had nog veel mooie muziek kunnen maken, maar kwam niet verder dan de legendarische leeftijd van 27 jaar, vele andere muzikanten zijn ook niet ouder geworden, wat is dat toch met die leetijd van 27 jaar
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
wat is dat toch met die leetijd van 27 jaar

In ieder geval kun je dit verwachten vanaf je 27ste...

Op de leeftijd van 22 jaar zijn we het slimst. Ons brein werkt dan optimaal. Slechter nieuws is dat het vanaf 27 lentes bergaf gaat met onze hersenen. Gelukkig blijft het geheugen wel intact tot 37 jaar.

Tests
Onderzoekers van de universiteit van Virginia volgden 2.000 vrijwilligers tussen 18 en 60 jaar. Bij allen werden de mentale capaciteiten gemeten aan de hand van tests. Die bestonden onder andere uit patronen opsporen in letters en symbolen of puzzels oplossen. Diezelfde test dienen ook om dementie op te sporen.

Minder snel denken
De 22-jarigen scoorden het best. Tot de leeftijd van 27 jaar werden goede resultaten behaald, pas vanaf 27 jaar leek het moeilijk om het brein optimaal te laten functioneren. Mensen konden minder snel denken, minder goed redeneren en moeilijker puzzels en raadsels oplossen. Het geheugen daarentegen liet het tot de leeftijd van 37 jaar, niet afweten.

Training
Moeten we ons brein beter trainen? "Ja", volgens de vorsers. "Geheugentraining zou al vroeger moeten gebeuren. Vaak wordt daar op latere leeftijd mee gestart, beter zou zijn om daar al voor je dertigste aan te denken".