Spamhoek!

Lexus-dzjino

Actief
23 okt 2011
353
0
0
Ik weet niet of ik het hier kan posten maar vind het redelijk een spam bericht lol!!

ik kwam on my online foto album nog wat foto,s tegen van de eerste aristo in nederland, iemand van onze auto club heeft deze toen der tijd ingevoerd

P3210120.JPG

P3210204.JPG
 

Lexus-dzjino

Actief
23 okt 2011
353
0
0
mlcoolj zei:
zo! ziet er netjes uit! is die nou blauw of is die zwart? er was wel een zwarte Aristo bij de meet, maar met andere velgen... deze:
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


EDIT: Het lijkt er niet op.. die op de foto heeft geen lip aan de voorbumper...


ik neem aan dat dit hem niet is tenzij die een andere voorbumpert heeft gekregen. tevens had de aristo een bi-turbo supra blok er in liggen!! ik zal van het weekend thuis eens kijken of ik nog wat foto,s ervan kan vinden!
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
en dat hij dat alles "met de hand" uitdraait, zonder gecomputariseerde (bestaad dat? lol) machines te gebruiken... dan ben je wel een baas!!
 

W1773M

Heel actief
18 mei 2010
856
15
18
jah das altijd cool. Er zijn echt veel van die dingen te vinden op youtube. Ook V8en en zo. Lijkt me echt lastig maken. Dus respect.
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
Ik zag het gisteren op TV, dat kruispunt kent met enige regelmaat zulke ongevallen.
En allemaal dat de mensen wie voorrang behoren te geven gewoon met flinke vaart door gaan.

Bij het commentaar op de dumpert is volgens mij ook een link naar een nieuws site. Daar kan je de foto's zien van het eindresultaat....
Dan begin je toch te twijfelen of het nu een Golf cabrio was of nie.
 

Metalfreak

Heel actief
23 nov 2011
720
161
43
micdee zei:
Ik zag het gisteren op TV, dat kruispunt kent met enige regelmaat zulke ongevallen.
En allemaal dat de mensen wie voorrang behoren te geven gewoon met flinke vaart door gaan.

Bij het commentaar op de dumpert is volgens mij ook een link naar een nieuws site. Daar kan je de foto's zien van het eindresultaat....
Dan begin je toch te twijfelen of het nu een Golf cabrio was of nie.

Maar die kraan gaat ook niet langzaam over dat kruispunt heen zeg... Sjezus... :O

Hier een filmpje van een collega van me:
http://www.youtube.com/watch?v=6P1nzWxg ... ature=plcp

Zijn Supra uit 1996 tegen een Carrera 4S met DSG bak uit 2008 op de Deutsche Autobahn. :)
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ze sluit inderdaad af met het woord, wow.....

Mooi ding die Supra.