Spamhoek!

als je al niet claustrofobisch bent, dan ga je dat wel worden in die kleine parkeervakjes met zo'n brede wagen

Parkeervakken zijn dikwijls te klein ja, om over parkeer garages maar te zwijgen.
Ik was laatst in één van onze grote steden in "Holland" in een parkeergarage.
Tussen de pilaren waren steeds drie vakken maar er stonden overal maar 2 auto's in: een derde auto paste gewoonweg niet meer.
(Of paste er fysiek wel tussen maar dan moest je via je dakraam of achterklep naar buiten)

We rijden de verkeerde auto’s 😁

Bijlagen

• IMG_4155.jpeg
    IMG_4155.jpeg
    80 KB · Weergaven: 22
Ik zet hem altijd het liefst ergens op de hoek. Ik kwam er laatst weer eens achter dat andere mensen niet zo zuinig zijn op spullen dan ik dat ben helaas
Bij mijn kostbare akkefietje kon ik niet zien of er iemand aankwam en ik reed met de rem erop achteruit. De tegenpartij had mij niet gezien.
We rijden de verkeerde auto’s 😁
jeetje, en ook nog twee stoelen naast elkaar erin weten te grotten. Knap!

Laatst bewerkt:
Gisteren weer wezen tanken in de Pruus. E10 voor €1,72 pltr.
Ik heb ooit gelezen ergen dat de benzineprijzen kunnen verschillen op een dag. Dus ben er eens ingedoken.
In Duitsland is het begrip dynamische prijzen een vast gegeven. Dat wil zeggen dat de prijzen gedurende de dag omhoog en omlaag gaan. Het verschil kan wel tot 15 cent per ltr zijn. Over het algemeen zijn ze het laagst tussen 18:00h en 22:00h. Er zijn zelfs apps voor, want officieel geregistreerde tankstations moeten hun prijzen direct doorgeven aan de ‘Duitse Markttransparenzstelle für Kraftstoffe’. Ik heb eerst een betaalde app gedownload, Mehr-Tanken, maar die bleek direct al een vette prijsfout te hebben. Nu gebruik ik Clever-Tanken. Heel praktisch allemaal. Veel instelmogelijkheden. Afstand tot je locatie, brandstofsoort of electrisch etc.

Bijlagen

• IMG_9240.png
    IMG_9240.png
    170,6 KB · Weergaven: 14
  • IMG_9239.png
    IMG_9239.png
    562,3 KB · Weergaven: 14
  • Leuk
Waarderingen: Lexus4me
Clever-Tanken.
Die gebruik ik ook. Ik heb een aantal favorieten gemarkeerd in die app. De tankstations echt dicht bij de grens zijn vaak nog wat duurder dan iets verder Duitsland in. De goedkopere Duitse tankstations liggen dus verder van de Nederlandse grens af, of niet op een doorgaande route, zoals in een centrum.

• Leuk
Waarderingen: Raymond Schrave