Suggesties voor de website

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.719
458
83
Zet je in iedere browser Javascript uit fastatje ?

Dat is het enige dat ik kan bedenken wat het kan zijn.
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.719
458
83
Het forum is zojuist ge?pdatet.

Een opvallende verandering is dat je in de een topiclijst nu in ??n oogopslag topic kan herkennen waarin je zelf hebt gereageerd, bij deze topic staat er een groen pijltje op het icoontje voor de topicnaam, bijvoorbeeld: Naamloos.png
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.719
458
83
Nog een updateje.

Het forum is voortaan te vinden op forum.lexusforum.nl ipv (het lelijke) vb.lexusforum.nl. (dit was om technische redenen voorheen niet mogelijk)
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.719
458
83
Nog een wijziging.
Ik heb afbeeldingen in de onderschriften uitgeschakeld, dit werd erg rommelig.

fastatje Ik heb je onderschrift probleem denk ik gevonden. Nu moet het wel mogelijk zijn om deze in te stellen.
 

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
Nog een wijziging.
Ik heb afbeeldingen in de onderschriften uitgeschakeld, dit werd erg rommelig.

Hoezo rommelig ? Leg uit. De grootte ? (kan je instellen), de keuze van het onderschrift ? (kan je afspreken bv. alleen foto's van auto's)
Beetje erg kort door de bocht Hube . eh Roel :mad:
 
Laatst bewerkt:

VROEM

Actief
31 jul 2011
340
6
0
Ik heb sinds vandaag ook een voutje: "berichten van vandaag" => geen resultaten, terwijl er juist actief gepost wordt!

@Roel, ik vond persoonlijk de meeste plaatjes als onderschrift j?ist een meerwaarde, tenminste als het geen film posters waren :)
Is er geen "gulden-middenweg" in te vinden?

Edit: krijg ook een "ERROR" bericht na het plaatsen van een nieuw bericht, denk dat er iets niet helemaal jofel staat, Roel!
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.719
458
83
Het gaat me inderdaad om de grootte van de afbeeldingen. Ik ga wel mijn best doen om ze terug te krijgen, want ik vind het wel een meerwaarde hebben.

Ik ga kijken of ik de afbeelding grootte kan beperken, want ik heb geen tijd om iedereen aan te gaan spreken die een te grootte afbeelding in zijn onderschrift heeft.
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.719
458
83
Ik heb sinds vandaag ook een voutje: "berichten van vandaag" => geen resultaten, terwijl er juist actief gepost wordt!

Edit: krijg ook een "ERROR" bericht na het plaatsen van een nieuw bericht, denk dat er iets niet helemaal jofel staat, Roel!
Vreemd ik heb nergens last van.
Ik heb de cache opgeschoond, misschien dat dat helpt.
 

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
Het gaat me inderdaad om de grootte van de afbeeldingen. Ik ga wel mijn best doen om ze terug te krijgen, want ik vind het wel een meerwaarde hebben.

Ik ga kijken of ik de afbeelding grootte kan beperken, want ik heb geen tijd om iedereen aan te gaan spreken die een te grootte afbeelding in zijn onderschrift heeft.
Daar kan een ieder wel mee leven. :rulez: Als het maar geen thumbnails worden. :relieved: