Suggesties voor de website

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.727
467
83
Goedemorgen Alor,

Bedankt voor je feedback.
Ik heb het roer volledig in handen. Hube is nog voorzitter van de stichting en zorgt voor de financi?n en connecties.

Mogelijke opties:
- Chatroom komt eraan
- Comment functie zie ik liever niet, maakt het forum onoverzichtelijk en een ramp om te modereren
- Onderschrift wil ik wel aan gaan zetten, maar moeten richtlijnen voor komen (bijvoorbeeld: geen gigantische onderschriften of irritante animaties)
- Sponsoren zouden een reclame berichtje in hun onderschrift kunnen zetten als dit actief is (stond al op de planning). Dan heeft het voor hen ook meerwaarde om buiten hun eigen stukje forum bij te dragen.

Sponsor geld gaat naar de stichting, daaruit wordt onder andere de hosting betaald.

Ik zal eens met Alan overleggen wat hij wil.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Roel,

Ik zag toevallig dit bericht en eigenlijk ben ik mee eens met wat je zegt:

Chatroom vind ik wel goed, zo kunnen leden soms direct vragen aan elkaar stellen
Comment functie snap ik, maar soms is het ook wel erg handig om te gebruiken juist bij wat drukke topics, want je weet niet meer waar je antwoord op geeft.
Onderschrift handtekening ben ik jaren voorstander van, dit met name zodat leden kunnen zien wat voor mods bepaalde leden hebben, dit maakt het makkelijker om leden vragen te stellen hoe ze bepaalde dingen hebben ervaren. Dat er richtlijnen moeten komen snap ik ook en ben er wel mee eens.
Qua sponsoring ga ik ook akkoord en lijkt me inderdaad ook beter.
 

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
Wat is er eigenlijk van deze discussie gekomen

icon3.png
Wat willen jullie?


27 Oct 2014, 08:47



Met betrekking tot de toekomst van Lexusforum wil ik jullie graag de volgende vragen voorleggen:

1. Wat moet beter op Lexusforum?
2. Wat missen jullie (bijvoorbeeld een bepaald type forum)
3. Wat moeten wij doen om de discussies op gang te brengen?
4. Ander advies?

Dit is voor lexusforum belangrijk omdat wij onze toekomst moeten uitstippelen en merken dat er al een tijdje een teruggang is in het plaatsen van berichten en topics, maar niet in bezoekersaantallen.

Ik stel jullie feedback erg op prijs. Alvast bedankt!
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
signaturen is toch wel erg gebruikelijk op (auto) forums , zodat je een text of foto van je auto er op kunt zetten , er is nog niet zolang over gesproken dat we dit zouden krijgen
en sponsoren boven aan de pagina zetten zo naast het lexusforum logo stoort niet maar geeft wel exposure voor de sponsoren die dan blijven of zelfs nieuwe kunnen aantrekken
 

Rob66

Hoort erbij
20 jun 2015
93
3
0
Sponsoren, bedrijf of particulier, een apart kleurtje of logo of tekst links bij hun naam toevoegen, of is hier al een 'herkenning' voor? Is dit technisch ?berhaupt mogelijk?
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.727
467
83
Sponsoren, bedrijf of particulier, een apart kleurtje of logo of tekst links bij hun naam toevoegen, of is hier al een 'herkenning' voor? Is dit technisch ?berhaupt mogelijk?
"Sponsoren" hebben de tekst "Contributor" onder hun naam staan.
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
Nee joh heb ik geen verstand van ,maar jij spreekt de taal

0111001000100111
 

Desmond

Nieuw hier
18 apr 2015
21
1
0
Chat avond :D klinkt gezellig Ik heb tot nu geen op of aanmerkingen op het forum dus goed bezig
 

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
Samengevat...net als de CT...het was het net niet. Maar voor een eerste poging ok. Hoop dat je iets beters uit je handjes kan toveren Roel want animo was er wel.:thumbsup: