Je Lexus dealer.Wie kan mij verder helpen![]()
Heb bij balanceren wel geopperd maar daar gaven ze aan dat dit geen nut zou hebben volgen hunJe voelt het in je stoel? Dus waarschijnlijk achter. Wielen al van voor naar achter gewisseld? Je hebt geen krom wiel?
Oke ik ga op zoek naar garage die dat kanRemschijven kunnen ook nog krom zijn, dan zou het het echter wel voelen als je remt. Dan wordt het minder of meer.
Kromme as.
Ik zou eens de wielen laten uitbalanceren op de auto. Dat zal niet lukken bij 1 wiel, maar als dat wel lukt, dan zou ik de aandrijflijn verdenken.
Met of zonder motor maakt niet uit . Ook in zijn vrij blijft het hetzelfde. Is vooral tussen 50 en 80 km duidelijkst te voelen maar ook bij 90-100 voel je het wel maar is het minder.Je Lexus dealer..
Voel je het altijd, bij een koude motor, bij bepaalde snelheden, soms wel soms niet?
In het topic ' even voorstellen ' kun je nog wat vertellen over jezelf en eventueel (wordt zeer gewaardeerd) ook foto's van je NX plaatsen.
Remklauwen en lagers zijn gecheckt en goed bevonden.Is het volgende al gecheckt?
Remklauwen komen allemaal vrij
Wiellagers
Draagarmrubbers
Road force balanceren
Ik doe altijd 125Nm op alle auto’s en dat werkt prima.Wat is het aanzet moment?