:hi:
Vandaag LS400 uit 1992 gekocht, pas 298.000 kilometers gelopen en loopt als een zonnetje. Wil hem zelf gaan aanpakken in de garage.
Op de brug paar foto's gemaakt:
(komen de foto's nu hier?)

Wat zijn dit:

Aanslag:

Aantal punten van aandacht:
- velgen 15" en OERlelijk, ik ga later in het jaar 17" zoeken en aangezien ik breed rubber mooi vind, wil ik 285 achter hebben en 245 voor. Geen idee qua ET waardes, dat moet ik nog uitzoeken.
- veel krassen rondom
- aardig wat Albert Hein deukjes
- leer stoel is aardig stuk heen, geen idee of dit te maken valt
- display boven radio is enorm slecht af te lezen (arico geeft wel enorm koude lucht!)
- andere schokbrekers met veren of coilovers, de luchtvering vind ik niks, ik houd van meer informatie.
- poetsen! Auto heeft momenteel overal mos en aanslag
Graag jullie mening over de foto's!
Groet.
Vandaag LS400 uit 1992 gekocht, pas 298.000 kilometers gelopen en loopt als een zonnetje. Wil hem zelf gaan aanpakken in de garage.
Op de brug paar foto's gemaakt:
(komen de foto's nu hier?)

Wat zijn dit:

Aanslag:

Aantal punten van aandacht:
- velgen 15" en OERlelijk, ik ga later in het jaar 17" zoeken en aangezien ik breed rubber mooi vind, wil ik 285 achter hebben en 245 voor. Geen idee qua ET waardes, dat moet ik nog uitzoeken.
- veel krassen rondom
- aardig wat Albert Hein deukjes
- leer stoel is aardig stuk heen, geen idee of dit te maken valt
- display boven radio is enorm slecht af te lezen (arico geeft wel enorm koude lucht!)
- andere schokbrekers met veren of coilovers, de luchtvering vind ik niks, ik houd van meer informatie.
- poetsen! Auto heeft momenteel overal mos en aanslag
Graag jullie mening over de foto's!
Groet.