Voorstellen Patrick050 IS 250

De bussen zaten redelijk vast. Gelukkig na tijdje bewegen alles los gekregen.
Alles netjes schoon gemaakt en nieuw vet er in en gaat weer perfect

1zeyq87.jpg

Voor
warlvd.jpg

Na
2yl420p.jpg

Nog een aantal updates:

Groter k&n luchtfilter geplaatst
Zelf een aluminium filter bak gemaakt, met extra luchtbuis vanuit de grill na de luchtfilerbak.

Ben nu bezig met andere eind dempers heb nog een set milltec dempers liggen. Plus heb een Y stuk besteld. Die worden met een week of 3 klaar gemaakt.

Verder volgende week de auto voor klein beurtje en apk naar lexus. 👌🏻

Over 2 week afspraak staan bij de poetser, polijsten en goede bescherm laag.

szk3yv.jpg

10ood94.jpg

igygjo.jpg

Deze zomer met de Lex op vakantie. 5000 km rijden.
💪🏼💪🏼💪🏼

Moeilijk te pijlen want heb natuurlijk ook direct een grotere filter geplaatst.
Maar geluid lijkt wel beter te klinken.

Zou binnenkort eens foto's maken en evt een filmpje.

Helaas is er weinig ruimte voor extra buizen na de filterbak
Heb nu een buis over de bovenkant van de radiateur en metalen plaat waar de radiateur in zit gelegd.

Uiteraard heb ik de box zo gemaakt dat het orginele aanzuig systeem ook nog werkt.

Netjes hoor! Gek genoeg spot ik deze auto nooit in Groningen, meer rijden Patrick! :P

Zit er over na te denken om mijn dak glans zwart te wrappen..

ook denk ik aan een vacu?m of electronice klep te monteren in me uitlaat.

Hey dikke plannen ! Patrick050 Met jou kleur auto zou ik het dak niet gaan wrappen ( persoonlijk ) die kleur die jij hebt is zo chique/uniek ! Houden zo !
Ik denk dat donkere elementen afbreuk doen aan deze kleur ( persoonlijk ) ;-) maarre ! Maak je dan ook een project-topic aan ? :)

ps. gek dat ik je wagen nog nooit heb zien rijden ! Mijn collega had het laatst over een hele mooie IS met een vreemde kleur.. ik liet je auto zien en hij gelijk ja ! dat was hem ! :) je valt wel op !!

Vandaag ff een cutout geplaatst tussen me midden en eind dempers in. Heb gekozen voor de vacu?m variant.

fotos komen zsm

Hey dikke plannen ! Patrick050 Met jou kleur auto zou ik het dak niet gaan wrappen ( persoonlijk ) die kleur die jij hebt is zo chique/uniek ! Houden zo !
Ik denk dat donkere elementen afbreuk doen aan deze kleur ( persoonlijk ) ;-) maarre ! Maak je dan ook een project-topic aan ? :)

---Haha ja moet steeds nog even 😉😉
heb idd besloten het niet te doen.. Hij is eerst wel goed zo..
mis een keer leuke set20 inch rims 💪🏼💪🏼

ps. gek dat ik je wagen nog nooit heb zien rijden ! Mijn collega had het laatst over een hele mooie IS met een vreemde kleur.. ik liet je auto zien en hij gelijk ja ! dat was hem ! :) je valt wel op !!

---- ja idd rij best wel veel rond dat is altijd leuk om te horen natuurlijk.

Helaas in 1 jaar bijna 50.000 km gereden, en ga nu een diesel rijden van een Zweeds merk. Uiteraard wel een 5 cilinder. Rij deze auto zakelijk 2002 dus 35% bijtelling ;)

vond dit 1 van de fijnste auto's die ik heb gehad en sluit niet uit dat ik wel weer een Lexus zou kopen.
Maar sparen voor een IS F 😇😇

bedankt voor de info en hulp hier op het forum.

Dank u dank u.
zou de wagen ook zeker gaan missen.
heb ook nog een 5.0 V8 staan (MercedesE)
compensteerd de V6 weer een beetje ;)