Voorstellen Patrick050 IS 250

19 inch gekocht today
Meneer had ze onder de GS450H van 2013, maar had liever grijze velgen.

Bandjes zijn nu 40 hoog maar heb 35 hoog besteld.
1f508.jpg

Haha dat is nu me winter setje ;)

Ja eerst ff de nieuwe banden monteren dan maat ff kijken hoeveel hij omlaag moet..

Zit te denken om alleen voor 3 cm te te verlagen. En dan 30 bandjes hoogte voor Of 35 hoog
En dan achter 40 hoog..
Aangezien je vaak ziet dat de IS iets wat achter lager hangt..

Update!!!

Helaas spoiler nog niet klaar aanstaande dinsdag komt die er op.
Zit nog in twijfel of ik hem nou nog wel of niet moet verlagen...
Voor zou hij evt wel wat mogen zakken...

2v2ed53.jpg

.
2jb2mjd.jpg

dfu3k4.jpg

2eg4j83.jpg

Zoveel mensen zoveel smaken. Ik vind deze velgen veel mooier bij de auto staan. Maar ik zou hem niet verlagen, vind hem zo erg mooi. Aparte kleur, zie je niet veel.

• Leuk
Waarderingen: Patrick050
nice! Als je em wil verlagen, doe dat met veren die 2cm verlagen ofzo.. hoeft echt niet teveel...

nice! Als je em wil verlagen, doe dat met veren die 2cm verlagen ofzo.. hoeft echt niet teveel...

Klopt voor zou hij 2 a max 3 cm
Moeten zakken.. Dan staat hij mooi.
Helaas kan ik niet 2 veren los vinden dus dan maar even een eibach pro setje bestellen volgende week.

eibach prokit gaat meer dan dat verlagen, staat 35mm voor maar ik denk dat het meer richting de 40 gaat, dus let daarop... Tein heeft bijv veren die minder verlagen, alleen weet ik niet meer welk model dat was. Alan hier op het forum heeft dat ooit gehad onder zijn is250. Deze verlagen 20mm.

Patrick, wat een uitstekende match zijn deze velgen onder je IS. Mooi! Niets meer aan doen, zou ik zeggen.
Weet je overigens wel zeker dat je niet nu al verlagingsveren eronder hebt? Mogelijk is het optisch bedrog, maar ik zou bijna durven beweren dat ie nu al iets verlaagd erbij staat.

Bedankt voor de leuke reacties.

Ja weet zeker dat orginele veren er nog onder zitten.. Voor heb ik zeker een 6 a 8 cm ruimte..

De eibach pro set geeft aan dat het 3 cm is.

Niemand hier heeft toevallig 2 verlagings veren liggen ?? 😛 voorzijde

Zou de auto gaag net zo willen qwa hoogte als die wit/parelmoer die op autoweek staat met dat uitgebreid verslag van 70.000 tot over de 3 ton :)
Neem aan dat dat iemand van hier is.

ja, dat is de oude van Alan die nu in bezit is van Roel, maar die staat op coilovers...

De foto's op autoweek zijn met de bc racing schroefsetje.

Veren die minimaal verlagen zijn tein h-tech, s-tech bestaan ook maar zijn nog lager.

Je gaat er toch geen duikboot van maken om alleen voor veren te nemen.
Een echte achterwiel aandrijver hoort wat op z'n kont te hangen.
Als je coilovers heb: voor en achter gelijke wheelgap zou ik zeggen. Staat zo veel beter. IMO niet alleen voor verlagen.

Denk dat ik dan toch maar rond om een setje ban eibach pro en dan alleen veren bestel, 3 cm
Schroefsetje vind ik net wat te gek qwa prijs
Kan de pro set nieuw kopen voor 155 euro
Uitlijnen kost me 30 euro dan hem ik hem netjes en strak staan voor nog geen 200 euro

💪🏼 foto's volgen uiteraard van de montage.